Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Alven
Puffar upp en gammal tråd och berättar att jag nu hårdtestat min MT och den håller definitivt måttet! Jag fick dock bara en dålig bild (självporträtt) men sarai kanske kan intyga att den är fin ;)

Bild
här har ju melkaj Mt blivit hårdtetstade också :wink:
o de är ju hur sköna som helst o kanon snygga :tumup:
så glad för att jag såg denna tråd o köpte av henne :heart:
Jag brukar vara in på hennes hemsida och derggkla lite då och då, det är ju så underbart fina MT hon syr hela tiden! :love: Nu blev jag ju inte precis mindre sugen på att köpa en när jag läser om hur nöjda ni som redan köpt en är - frestare där! :twisted:
Alven skrev:Puffar upp en gammal tråd och berättar att jag nu hårdtestat min MT och den håller definitivt måttet! Jag fick dock bara en dålig bild (självporträtt) men sarai kanske kan intyga att den är fin ;)

Bild
Åh, den är verkligen en skönhet. Jag tänkte på den senast häromdagen faktiskt. :)
Sarai skrev:
Alven skrev:Puffar upp en gammal tråd och berättar att jag nu hårdtestat min MT och den håller definitivt måttet! Jag fick dock bara en dålig bild (självporträtt) men sarai kanske kan intyga att den är fin ;)

Bild
Åh, den är verkligen en skönhet. Jag tänkte på den senast häromdagen faktiskt. :)
Synd att den inte används längre bara... bilden är från förra året...
Om nån av er hänger nere i Malmö och skulle tänka er att låta mig på testa er Melkaj så skulle jag blir sååå glad :vågen: Vill jättemycket ha en men vet inte alls om MT är min grej så det vore kanske bara att prova innan jag köper.
mammagumman skrev:Fin! Håller de att bära 2-åring i?
vi bär två och ett halvt åringen ofta och länge i melkaj mt.
en är det långt kvar innan han blivit för stor för den :tumup:
Oj så fina! Ska testa en MT nu o h gillar man den så är det farligt nära att man beställer från den sidan.... :love:
Hur stora är era bebisar som bärs i MT från den sidan? min N är 4 månader. Tror ni man kan använda denna nu till henne om man skulle få för sig art beställa?

Efterlyser live bilder från er som köpt från sidan, som alla andra här ;)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?