Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Vad använder ni för längd när ni knyter ryggsäck? Jag har en kort didy som alltid används till ryggsäck. Den är nog längd 4, dvs 3,7 m. Jag ska klippa av en sjal och göra en till ryggsäckssjal och funderar nu över längden. Kanske skulle det vara bra med lite längre. Någon som har en 4,2 till ryggsäck? Känns den lång eller lagom? Vill helst inte testa mig fram för mycket eftersom jag vill ta tillvara spillet som blir.
Användarens profilbild
Av Kristina
3,6 girasol och en didy strl 4. de är perfekta för ryggsäck med tibetanskt avslut. vill jag knyta med knut på bröstet måste jag ha 4,1 dock, så det beror ju lite på hur man knyter ryggsäck.
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Kristina skrev:3,6 girasol och en didy strl 4. de är perfekta för ryggsäck med tibetanskt avslut. vill jag knyta med knut på bröstet måste jag ha 4,1 dock, så det beror ju lite på hur man knyter ryggsäck.
Ja, det är ju klart! :wink: Jag knyter utan att korsa bröstet och med knut på magen (knut på bröstet? :hmm: ). Tycker inte jag har tyg över och tibetanskt avslut blir lite väl knappt för oss. Är en normal storlek m.
Användarens profilbild
Av Kristina
Mamma Eli skrev:
Kristina skrev:3,6 girasol och en didy strl 4. de är perfekta för ryggsäck med tibetanskt avslut. vill jag knyta med knut på bröstet måste jag ha 4,1 dock, så det beror ju lite på hur man knyter ryggsäck.
Ja, det är ju klart! :wink: Jag knyter utan att korsa bröstet och med knut på magen (knut på bröstet? :hmm: ). Tycker inte jag har tyg över och tibetanskt avslut blir lite väl knappt för oss. Är en normal storlek m.
ja, jag gör en knut istället för att korsa över bröstet. fast nu knyter jag enbart tibetanskt.
Användarens profilbild
Av Sanna81
MIn ryggsäcks-sjal är också cirka 4,1 meter. Den fungerar bra tycker jag som knyter ryggsäck med korsade band över bröstet (det där med att knyta enkel ryggsäck har jag inte förstått mig på, då får man ju samma problem som med en sele- axelbanden hasar ju ned mot armbågarna :hopmad: ).

Hoppas det blir bra för dig med!
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Sanna81 - sjalen brukar sitta rätt bra på axlarna! Jag har inte haft något val många gånger eftersom jag burit en i omslutet fram och den andre i ryggsäck bak - det går liksom inte så bra att korsa fram då...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?