Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag vill ju också sticka en fin sjal, eftersom både garn och inspiration finns. Förklara då för mig, den som kan, varför jag istället börjar sticka ytterligare ett par vantar :hmm: ? Och varför jag inte gör klart det par jag håller på med (tvåändsstickat)?
Britt skrev:Jag vill ju också sticka en fin sjal, eftersom både garn och inspiration finns. Förklara då för mig, den som kan, varför jag istället börjar sticka ytterligare ett par vantar :hmm: ? Och varför jag inte gör klart det par jag håller på med (tvåändsstickat)?
:lol: :lol: Det är inte alltid händer och hjärna vill samma sak.
melon skrev:Benvärmare klara! :vågen: Stickade efter gammalt norskt Selbumönster i Visjögarn från Östergötlands ullspinneri.

Bild
Vilka fina! :love:

Jag har kommit igång med min sjal. Har hunnit en tredjedel av 3 mönsterrapporten! Det är kul, jag vill bara sticka! :app:
Britt: För att du är som alla andra stickare och inte kan ha ett projekt i taget. Alltså: Börja med sjalen också. :tumsup:

Melon: Så grymt snygga! :love:
Och jag är så imponerad av din stickhastighet, det är underbart. Jag blir så inspirerad av dig!
zandrama skrev:Britt: För att du är som alla andra stickare och inte kan ha ett projekt i taget. Alltså: Börja med sjalen också. :tumsup:

Melon: Så grymt snygga! :love:
Och jag är så imponerad av din stickhastighet, det är underbart. Jag blir så inspirerad av dig!
God idé. Jag tror bestämt att jag letar fram grejorna! :D
Enid skrev:Jag har just bestämt att det blir inte en vanlig sjal här utan en bautasjal som ska bli filt i soffan kyliga dagar i höst :loving: .
Åh, det låter underbart med en bautasjal! :vågen:
Har lite samma plan för den restgarnssjal som jag stickar på - att det ska bli en riktigt redig sjal som antingen kan räcka runt både mig och bäbisen eller då att ha som filt i höst och vinter! :heart:

melon - som vanligt - toksnyggt!! :app:
Edith skrev:Jag stickar och stickar och river upp och river upp :|
Men så är det också ett osedvanligt bråkigt mönster. :klappa:
Jag stickar på rock Island nu, som ser mer avancerat ut, men som flyter på som en dröm. Mycket pga bra mönster. Du ska kanske leta reda på ersättningsmönstret?
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?