Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Bär på ryggen alltmer nu, men barnet är fortfarande så litet att det är svårt att kommunicera riktigt och jag börjar allt mer känna behovet av en "backspegel" för att kunna kolla läget vid behov.

Har kikat lite på SlingView mirror, men söker gärna andra alternativa speglar då jag själv gärna ordnar band och klämma, bara jag får tag på en vettig spegel! :tumup:
Användarens profilbild
Av Humle
Små speglar finns lite här och var. Smink dosa eller hopfällbar hårborste min ser ut som en rosformad plastask och har spegel i locket och när jag skaffade linser första gången fick jag med en hopfällbar spegel.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Humle skrev:Små speglar finns lite här och var. Smink dosa eller hopfällbar hårborste min ser ut som en rosformad plastask och har spegel i locket och när jag skaffade linser första gången fick jag med en hopfällbar spegel.
Är det ngn av dem som det går att fästa ett band i så att den går att hänga fast i kläderna/sjalen? (var lite otydlig ang. behovet av det) Har ofta inga fickor på de kläder jag har sommartid så vanliga små fickspeglar är så svåra att hålla rätt på då. :|
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Ellasario skrev:Jag brukar använda mig utav min mobil, har en smartphone med rätt stor skärm...
Oh, ett ngt oväntat men ändå fullt giltigt skäl att köpa en smartphone med andra ord... 8) :wink:
Användarens profilbild
Av Humle
CrazyMagpie skrev:
Humle skrev:Små speglar finns lite här och var. Smink dosa eller hopfällbar hårborste min ser ut som en rosformad plastask och har spegel i locket och när jag skaffade linser första gången fick jag med en hopfällbar spegel.
Är det ngn av dem som det går att fästa ett band i så att den går att hänga fast i kläderna/sjalen? (var lite otydlig ang. behovet av det) Har ofta inga fickor på de kläder jag har sommartid så vanliga små fickspeglar är så svåra att hålla rätt på då. :|
De går ju alla att vika ihop så det borde gå att göra något runt gångjärnet tänker jag.

Smartphone var ju också ett bra tips finns det tips om hur man får med sig den utan fickor?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Humle skrev:[Smartphone var ju också ett bra tips finns det tips om hur man får med sig den utan fickor?
Inte en susning... :lol:

Det där med gångjärnen var ju en bra idé, eller kanske jag ska satsa på att sy som en liten minibörs som jag kan knäppa fast i sjalen? Så kan jag sätta vilken liten spegel som helst i den? :hmm:
Användarens profilbild
Av puppan
Kan man kankse sy en fickspegel med en liten ögla och sedan använda sig av en napphållare för att sätta fast i sjalen tro?
Användarens profilbild
Av aha
CrazyMagpie skrev: Det där med gångjärnen var ju en bra idé, eller kanske jag ska satsa på att sy som en liten minibörs som jag kan knäppa fast i sjalen? Så kan jag sätta vilken liten spegel som helst i den? :hmm:
En sån här kanske :wink:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
aha skrev:
CrazyMagpie skrev: Det där med gångjärnen var ju en bra idé, eller kanske jag ska satsa på att sy som en liten minibörs som jag kan knäppa fast i sjalen? Så kan jag sätta vilken liten spegel som helst i den? :hmm:
En sån här kanske :wink:
Vilka fina! :loving:

...fast för att ha hängandes på sjalen till allmän beskådan är jag nog snäppet för pryd. :rodna:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?