Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av malin85
När jag är ute och går med min lilla tjej lutar hon sig så långt bak i sjalen. Så jag vill börja bära henne framåt i buddaposition. Jag lyckas få henne i sjalen, men det blir inte så bra som jag önskar. Det känns som hon sitter ganska ostadigt, och jag får inte något bra stöd för ryggen. Finns det några tips ni kan ge mig?
Skulle jättegärna se bilder när ni bär era barn framåtvänd i buddaposition :)
Användarens profilbild
Av osterlundm
SCSI skrev:Jag har en liten buddah-mästare här hemma... ska se om jag lyckas fota oss nån dag när han sitter åt det hållet...
Hur gick det med det här försöket? Jag tror att vår lilla också vill sitta framåtvänd som omväxling..
Användarens profilbild
Av SCSI
... fortfarande inte fotat. :oops:
Men han gillar fortfarande att sitta framåt.
Nu har jag halvt lovat att fota buddha i ringsjal oxå, i en annan tråd ... :roll:
Användarens profilbild
Av Nadja
SCSI skrev:... fortfarande inte fotat. :oops:
Men han gillar fortfarande att sitta framåt.
Nu har jag halvt lovat att fota buddha i ringsjal oxå, i en annan tråd ... :roll:
jao det har du! :app:
Användarens profilbild
Av osterlundm
malin85 skrev:nu har jag övat och övat, måste säga att det går ganska bra :) ska be sambon ta ett kort på oss, som jag kan lägga upp här 8)
Har du nåt handfast tips för själva knytningen? Och har du trikå eller vävd sjal?
Av malin85
jag har en vävd (didymos) Jag har inga handfasta råd mitt enda är att justera i efterhand, när bebbe redan sitter i sjalen. Och använda sig av kanterna, inte hela tyget. Lite svårt att förklara...sedan är det bara att öva, öva och öva lite till 8) Jag tyckte det var mycket lättare att knyta upp Tuva i min iris, än i trikåsjalen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?