Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av camsch
Vad gillar hon att ha på sig?

Om jag fått välja hade jag sytt mjukisbyxor och tröjor till mina tjejer i den åldern MEEEEEEN båda två har i 3-årsåldern bestämt att det är BARA klänningar som gäller.
Så då har jag som snäll mamma sytt det :wink:
Men allvarligt är singoallaklänning eller hängselklänning (som ett linne) och långa tights i trikå väldigt bra året om. Är klänningen ärmlös så tar man en tröja under på vintern. Om de inte är för långa funkar det bra under utebyxor/overall, och är skönt inne.
En bra väska att bära saker i till och från förskolan, som rymmer tex extrakläder, regnkläder mm.

En liten väska som barnet själv kan ha med sig, och som rymmer tex gosedjuret, är också bra att ha. :tumup:
Användarens profilbild
Av Panakeia
mellanlager, fleecebrallor typ att ha under regnkläder eller under overallen när det är riktigt kallt! (Eller över strumpbyxorna om det är kallt på golvet, eller... ja du hajjar...)

regnkläder kanske? Sydväst?

hemsydda kläder är bra i allmänhet, de är lite mer unika och lättare att få tillbaka till rätt fack.

Vantar, enkla fleecevantar är rätt lätt att sy och är bra att ha några extra par...

jag har också en tights/strumpbyxetjej.... men har somsagt funkat bra i kombination med fleecebrallor...;-) men "riktiga" byxor har bara varit att glömma....,-)
Användarens profilbild
Av karro54
Leia har många tunikor, enkla att sy och med en resor i ärmslutet kan den både vara klänning och tröja för de kan ha den länge. En höstmössa a la Polarn är också bra att ha!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?