Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Min äldsta dotter ska på kalas imorgon hos en dagiskompis och jag har sytt en kjol som hon ska ge bort i present.

När jag har sytt något vill gärna fota resultaten och jag föredrar livebilder. Tyvärr har jag två motsträviga modeller här hemma för tillfället så ibland måste drastiska åtgärder tas.

Jag ropade på 6åringen och sade att om hon provade kjolen så att jag fick se hur den såg ut på OCH lät mig fota den så skulle hon få välja 5 godisar.
Hon skrattar och tittar på mig en stund och säger sedan: okej, om jag får.. (hon funderar) .. 6 bitar.
Jag skrattar i smyg åt hennes förhandlingsteknik och säger okej, du får ta 6 stycken godisar.
Nä jag vill ha 10 säger hon snabbt

Bild

Kjolen är sydd av ett gammalt påslakan och modellen är enkel.
Bara en rektangel som är ihopsydd i sidan.
Upptill är det två resårkanaler och nedtill rullfåll. Den gick väldigt snabbt att sy.
Kotten skrev:Du det var en av de finaste kjolar jag sett. Vilket tyg! Och så tyckte jag att modellen gjorde fotot helt underbart.
Tack kottis, det var fint sagt :heart: Vad glad jag blir!
Ja jag är väldigt förtjust i modellen faktiskt :wink:
Och kjolen blev jättefin. Jag har inte gillat det tyget innan och har använt det till att klippa prototyper så nu är det nästan slut tyvärr.
Jag vill också ha en själv.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?