Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja, är det nån somhar en av dessa maskiner?

Jag vill ha en kraftfull symaskin som kan sy i tjocka tyger och fick höra att dessa var bra.

Gillar pfaff för jag har god erfarenhet av dem.

Det ska också finnas en Easy Jeans maskin, är den från Janome kanske? Så den skulle jag kanske jämföra med :hmm:

Tacksam för ideer!
Jag har en 3.0 som jag är jättenöjd med. Övermataren är outstanding, och gör att det funkar bra att sy i i stort sett vad som helst. Jag har skrivit om den här på forumet flera gånger, så om du söker lite så hittar du nog en del info. Ibland saknar jag fina dekorsömmar, som väl 4.0 har lite fler av, men jag tycker ändå att jag klarar mig bra med det som finns. Ställ gärna lite mer preciserade frågor så ska jag försöka svara :D
Jag har en Pfaff select 3.0 och är verkligen toppen nöjd med den. Jag älskar övermatar funktionen på den.
Den klarar av att sy i mina tjocka vadmals tyger mm.
Rekommenderar den varmt.

Jag har även provat Janome easy jeans(?) men trivdes inte alls med att sy med den. Har sytt en hel medeltidsgarderob till både mig och maken med en sån och konstaterat att jag inte tycker att den är kraftfull nog för mig.
Tack för era svar. Det var lagom vad jag ville veta så jag kan önska mig rätt symaskin när jag fyller år.
Syr inte jättemycket längre, men när jag vill sy är det sådant som, jeans, väskor, saker i tjocka tyger, så då verkar det som en 3.0 skulle duga bra och en 4.0 om jag dekorera mer etc.
Det har jag fattat rätt?

Jo, så undrar jag också om den är lätt att rengöra och "serva" själv. Jättenöjd med min pfaff hobbylock som jag själv kan pilla med och olja etc.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?