Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lojse
Maddemoa skrev:Bild
Den här snodde Moa på en gång "vilken snygg klänning mamma"
Bild
haha. blev det en klänning? ja det var ju nästan det engång i tiden, jag tänkte annars att det skulle vart en smidig snadleksakspåse, iom att man kunde öppna botten.. men va skönt att den uppskattades då :tumup:

hoppas att ni får användning av väskorganiseraren, jag kände att det var en sådan typisk måste ha grej i sommar 8)
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Lojse skrev:
Maddemoa skrev: Den här snodde Moa på en gång "vilken snygg klänning mamma"
haha. blev det en klänning? ja det var ju nästan det engång i tiden, jag tänkte annars att det skulle vart en smidig snadleksakspåse, iom att man kunde öppna botten.. men va skönt att den uppskattades då :tumup:

hoppas att ni får användning av väskorganiseraren, jag kände att det var en sådan typisk måste ha grej i sommar 8)
Ja, jag tänkte också att det var en praktisk väska men hon har inte tagit av den många min sedan paketet kom igår så det får väl vara en klänning då :lol:
Väskorganiseraren ligger redan i vår badväska :tumup: Perfekt för att råda bot på kaoset däri.
Användarens profilbild
Av SCSI
annelithor - Skickat - Fått
Bara_jag - Skickat - Fått
camsch - Skickat - Fått
CrazyMagpie - Skickat - Fått
Fina - Skickat - Fått
Fryle - Skickat - Fått
Karro54 - Skickat - Fått
Lee-nah -Skickat - Fått
little_me -Skickat - Fått
Lojse -Skickat - Fått
Lotti - Skickat - Fått
LumLumLum - Skickat - Fått
Maddemoa - Skickat - Fått
Moson - Skickat - Fått
puppan - Skickat - Fått
Rithelo - Skickat - Fått
scsi - Skickat - Fått
snuttelisa10 - Skickat - Fått
ToveLi - Skickat - Fått
Trulsamin - Skickat - Fått
Användarens profilbild
Av SCSI
Och nu har jag varit och hämtat mitt paket (glömde avin igår när jag gick och postade) med en finurligt virkad strandväska i glada färger, ett fint tvättlappsfodral (som jag saknat länge i badrummet men inte kommit mig för att göra nåt - så det får flytta in dit!) och ett ljuvligt strandlakan återvunnet av ett påslakan antar jag. Jag hade ett liknande som tog slut för några år sen... Tack tack!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Lojse skrev: hoppas att ni får användning av väskorganiseraren, jag kände att det var en sådan typisk måste ha grej i sommar 8)

Ursäkta men vad är en väskorganiserare och hur ser en sådan ut?
Användarens profilbild
Av Bara_jag
:vågen: KLAR :vågen:
Klappar mig själv på axeln lite :lol:

Bilder tar jag imorgon och då försöker jag posta det oxå 8)
Användarens profilbild
Av Lojse
zmurfan skrev:
Lojse skrev: hoppas att ni får användning av väskorganiseraren, jag kände att det var en sådan typisk måste ha grej i sommar 8)

här har du en jätte bra diy-tut.. med mycket snack :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=Y_-uDs9c ... re=related

den jag gjorde var dock inte lika lång men lite högre.. mer anpassade för stora strandväskor.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
annelithor - Skickat - Fått
Bara_jag - Skickat - Fått
camsch - Skickat - Fått
CrazyMagpie - Skickat - Fått
Fina - Skickat - Fått
Fryle - Skickat - Fått
Karro54 - Skickat - Fått
Lee-nah -Skickat - Fått
little_me -Skickat - Fått
Lojse -Skickat - Fått
Lotti - Skickat - Fått
LumLumLum - Skickat - Fått
Maddemoa - Skickat - Fått
Moson - Skickat - Fått
puppan - Skickat - Fått
Rithelo - Skickat - Fått
scsi - Skickat - Fått
snuttelisa10 - Skickat - Fått
ToveLi - Skickat - Fått
Trulsamin - Skickat - Fått
Användarens profilbild
Av Moson
SCSI skrev:Och nu har jag varit och hämtat mitt paket (glömde avin igår när jag gick och postade) med en finurligt virkad strandväska i glada färger, ett fint tvättlappsfodral (som jag saknat länge i badrummet men inte kommit mig för att göra nåt - så det får flytta in dit!) och ett ljuvligt strandlakan återvunnet av ett påslakan antar jag. Jag hade ett liknande som tog slut för några år sen... Tack tack!
Roligt att du blev nöjd. Strandlakanet är även tänkt att kunna användas som kanga att bära afrikanskt i, mitt nya favvobärsätt :)
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Igår damp det ned ett fint blått paket med hjärtan på här hemma - tack Rithelo! :vågen:

Känns lite som om du läste mina tankar, för jag sydde ju själv ett rött vaxduksfodral med vita prickar till Lumlumlum och tänkte sen att jag måste sy nåt sånt till mig själv också - och vad kom i paketet? Jo, röda vaxduksfodral m vita prickar!
Ett lite mindre och lätt vadderat för att hålla saker torra och skyddade och ett med vaxduk även på insidan för att hålla kladd o blöta inne.

(Har du bilder du vill lägga upp Rithelo? Annars så har jag några jag kan lägga upp! :D )
Användarens profilbild
Av ToveLi
Jag är lite orolig då min mottagare inte verkar fått sitt paket. Skickade i tisdags.
Användarens profilbild
Av SCSI
Moson skrev:Roligt att du blev nöjd. Strandlakanet är även tänkt att kunna användas som kanga att bära afrikanskt i, mitt nya favvobärsätt :)
Haha - den tanken har jag redan haft jag med, efter att ha testat det några ggr här hemma i värmen!
:tumup:
Av Smultronbarn
Lojse skrev:
zmurfan skrev:

här har du en jätte bra diy-tut.. med mycket snack :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=Y_-uDs9c ... re=related

den jag gjorde var dock inte lika lång men lite högre.. mer anpassade för stora strandväskor.
Hihi vilken härlig liten film!
En sån organiserare av världsorningen (hm vässkaos) står nu på min sy-väntelista. :tumup:
Användarens profilbild
Av rithelo
CrazyMagpie skrev:Igår damp det ned ett fint blått paket med hjärtan på här hemma - tack Rithelo! :vågen:

Känns lite som om du läste mina tankar, för jag sydde ju själv ett rött vaxduksfodral med vita prickar till Lumlumlum och tänkte sen att jag måste sy nåt sånt till mig själv också - och vad kom i paketet? Jo, röda vaxduksfodral m vita prickar!
Ett lite mindre och lätt vadderat för att hålla saker torra och skyddade och ett med vaxduk även på insidan för att hålla kladd o blöta inne.

(Har du bilder du vill lägga upp Rithelo? Annars så har jag några jag kan lägga upp! :D )
:lol: Du anar inte vad jag skrattade när jag såg dina alster och jag samtidigt satt och gjorde likadant! :app:

Jag har bilder men inte inladdade på datorn just nu, så om du vill får du gärna lägga upp så länge :D

Det som är använt är en vaxduk och en morgonrock i plysch. Och till den andra väskan är det samma vaxduk och resterna av en matstolsdyna.
Sporken som följde med kan jag inte ta äran åt mig för att ha remakeat, men däremot är det en re-use då den har varit med på picnic hos oss :lol:

Den första väskan har som användningsförslag att lägga telefonen, nycklar, plånbok, inköpslistan eller annat i.
Den andra har som användningsförslag att lägga ned rena bestick i när man åker och när man ätit färdigt lägger man besticken i igen och slipper matkladd i väskan :tumup: Även melonskalen eller kladdiga servetter lägges med fördel här i om inte redan en blöt bikini tagit upp för mycket plats!
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 26
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?