Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mammatillE
Jag provade enkel ryggsäck med stunt-dockan när dottern sov och insåg att 5 meters sjal var extremt långt till den knytningen.. Vad ska man ha för längd till såna "enklare" knytningar? Jag behöver 5,2 ca för att kunna ha knuten bak vid omslutet kryss på magen..
Användarens profilbild
Av sapos
3,6-4,2 passar nog utmärkt till en enkel ryggsäck då.

Knyter jag omslutet på magen så får jag precis knuten fram med en 5,2 och min 3,6 passar perfekt till ryggsäck :tumup:
Användarens profilbild
Av Kristina
instämmer med övriga, 3.6 är perfekt även till tibetanskt avslut, 4.1 är bra om du vill göra en knut över bröstet också, annars är det lite långt.
Användarens profilbild
Av Scharlott
mammatillE skrev:Jag provade enkel ryggsäck med stunt-dockan när dottern sov och insåg att 5 meters sjal var extremt långt till den knytningen.. Vad ska man ha för längd till såna "enklare" knytningar? Jag behöver 5,2 ca för att kunna ha knuten bak vid omslutet kryss på magen..
3,7-4,2 m till ryggsäck.
Här finns en storlekstabell som visar vilken sjallängd som krävs för resp knytning: http://www.mammabarn.se/getpage.asp?do=31 8)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?