Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jenn79
Axels mamma skrev:
Lojse skrev:
jenn79 skrev:
Axels mamma skrev:Jag "råkade" visst klicka hem lite mera mönstrade pappaer från Designat (40% på mönstrat till den 29/5). Det var någon mer butik som hade det just nu.......

Ja, just det det var stellas.se
Farligt farligt :lol:
ja tack.. gissar på att jag får veta på måndag hur mycket rabbat jag lyckades samla på mig.. blev ingen billig historia oavsett... men nu kommer jag inte ha någon vidare ursäkt för att inte fortsätta med sonens album iaf...
Det är samma läge som här. Jobbar på med sonens album, men av någon anledning saknas alltid det där pappret som jag vill ha just nu....
Men nu ska det finnas att välja på :D

Har precis sorterat upp hela hans först år i månader och ska välja vilka kort som får vara med i albumet.
Bra jobbat :app:
Av FruFrid
Axels mamma skrev:Idag kom paketet från stellas.se och en bekräftelse från Designat :vågen:
Härligt!
Hoppas du får tid att sitta med dina nya leksaker nu :tumup:
Användarens profilbild
Av Lojse
Axels mamma skrev:Idag kom paketet från stellas.se och en bekräftelse från Designat :vågen:
va? jag har inte ens fått någon bekräftelse på vad jag ska betala från stellas.se :shock:
måste nog maila dom och fråga vad som hänt..
Användarens profilbild
Av Axels mamma
Lojse skrev:
va? jag har inte ens fått någon bekräftelse på vad jag ska betala från stellas.se :shock:
Det tog tre - fyra dagar innan bekräftelsen kom. Sedan kom paktet två dagar efter att jag hade betalat.
Användarens profilbild
Av Lojse
ja okey, ja det är ju röd dag idag, så det kan ju bli en extra fördröjning av det helt enkelt.. så kanske har jag mina papper nästa vecka då..
Användarens profilbild
Av Axels mamma
Lojse skrev:ja okey, ja det är ju röd dag idag, så det kan ju bli en extra fördröjning av det helt enkelt.. så kanske har jag mina papper nästa vecka då..
Har dina papper kommit fram?

Jag har inte hunnit göra så mycket mer än att titta igenom mina papper :wink: Men jag kände ett behov av att skära runda cirklar - så jag har investerat i en cirkelskärare. Den kommer på måndag. From onsdag borde jag ha lite mera tid till att scrappa...
Användarens profilbild
Av Axels mamma
Nu har jag fått ihop mitt första kort!
Ett gratulationskort till en kollega som gifter sig nu i sommar.

Hur går det för er andra?

Jag hoppas på en scrapträff på lördag - vill väldigt gärna testa att göra minialbum.
Av FruFrid
För mig går det långsamt (som alltid :wink: ) men jag försöker göra layouter med månadssammanfattningar till barnen. Har bara det sista pillet kvar på killarnas maj-LOs. Den till S är redan klar. Och snart är juni slut så då blir det nya bilder att framkalla. :D
Användarens profilbild
Av Lojse
Axels mamma skrev:
Lojse skrev:
Det tog tre - fyra dagar innan bekräftelsen kom. Sedan kom paktet två dagar efter att jag hade betalat.
mutter mutter.. jag mailade och frågade igen är det hade gått tre veckor.. fick då ett mail med allt...
betalade omgående.. men har fortfarande inte fått några papper.. det börjar bli irriterande :evil:
Av FruFrid
Lojse skrev:
Axels mamma skrev:
Lojse skrev:
mutter mutter.. jag mailade och frågade igen är det hade gått tre veckor.. fick då ett mail med allt...
betalade omgående.. men har fortfarande inte fått några papper.. det börjar bli irriterande :evil:
Så tråkigt! Det känns inte likt Jenny. Hur länge sedan är det du betalade? Maila igen och påminn tycker jag, klart du ska ha dina grejer nu.
Användarens profilbild
Av Lojse
FruFrid skrev:
Lojse skrev:
Axels mamma skrev:
Lojse skrev:
Så tråkigt! Det känns inte likt Jenny. Hur länge sedan är det du betalade? Maila igen och påminn tycker jag, klart du ska ha dina grejer nu.
sååååå klart kom de idag bara för att jag gnällde om det.. så nu har jag massor av fint.. svårt att hålla fingrarna i styr nu :heart:
Av FruFrid
Lojse skrev:
FruFrid skrev:
Lojse skrev:
Axels mamma skrev:
Lojse skrev:
sååååå klart kom de idag bara för att jag gnällde om det.. så nu har jag massor av fint.. svårt att hålla fingrarna i styr nu :heart:

Härligt! :vågen:
Roligt med en massa nytt... Själv har jag köpstopp på scrapsaker så jag får rota i mina gamla högar.
Användarens profilbild
Av Axels mamma
Idag har jag scrappat en hel dag tillsammans med trevliga människor! Fick en del gjort, men blir alltdi lika förvånad över hur lite jag hinner (kanske pratar för mycket :hmm: ).

Men nu skulle jag behöva lite mer blommor, lite bling, lite........
Av corona
Doro, lite inspiration:

Bild

Bild

Bild

Jag tänker mig ngn form av "lappteknik" med olika/lika papper som limmas bredvid varandra och vars skarvar döljs av ett snyggt band...
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?