Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bild

Hittade den här. Och kan nu inte bestämma mig för om den är snygg eller ej... Den kommer att vävas med rödrosa inslag, men det är ju så svårt att gissa sig till hur den faktiskt kommer att se ut. Jag vill så gärna ha en sjal med svart i så jag är frestad att chansa.

Men det kanske finns snyggare sjalar med svart? Hjälp mig gärna att hitta dem i så fall!
Av sjaltokan
Tror den kan bli riktigt snygg :love: vad gillar du mer än svart då?

Natibaby har ju nepal som du kan färga så får du en svart och någon mer färg..
Likaså didymos indio finns ju svart/vit, ellevill zara har en svart/vit
Jag vill helst ha någon som inte är småmönstrad, alltså inte plottermönster som Indio eller Zara, och inte allt för smala ränder. Annars är färg inte så kinkigt, jag klär mig mest i svart så det är inte mycket som skulle skära sig.
Av Hell Cat
Kharmion skrev:Vampen ser onekligen väldigt cool ut. :love: När kommer den hem till dig så man får se lite bättre bilder på den?
Förhoppningsvis denna veckan! Men jag kan tyvärr inte lova bärbilder ännu, jag har foglossning och kan inte bära, dessutom skriker 2½-åringen "Inte sjal!" om man skulle understå sig att föreslå det :lol:
Men när bebisen kommit så :tumup:
Det låter väldigt lovande med rödrosa inslag till den där randningen! :tumup:

En icke-plottrig sjal i svart som jag tycker ser lovande ut är annars Didymos Jack.
Bild

Hell Cat - Sjalade docka, sjalad nalle eller sjalad granne spelar ingen roll. Vi är inte så kinkiga bara vi får se en live bild in action på den där sjalen! :mrgreen: :app:
Av Hell Cat
CrazyMagpie skrev:Det låter väldigt lovande med rödrosa inslag till den där randningen! :tumup:

En icke-plottrig sjal i svart som jag tycker ser lovande ut är annars Didymos Jack.
Bild

Hell Cat - Sjalade docka, sjalad nalle eller sjalad granne spelar ingen roll. Vi är inte så kinkiga bara vi får se en live bild in action på den där sjalen! :mrgreen: :app:
:tumup: (sjalad granne :Hahaa: )
fast din bild syns inte :(
:love: Girasolen såg onekligen ut som något för mig. Synd bara att sjalbarnet är 4 och vi har tre sjalar hemma som det knappt bärs i....

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?