Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Clee
Det har inte riktigt klickat för mig och Symphuo tidigare, den har liksom varit för murrig. Nu har den kommit i en fucshia-varp. Och, ja. Så ska det se ut. :love:

Bild

Bild

Kan nog nästan sälja min Snow Rainbow för den här!
Användarens profilbild
Av husmodern
Men fan då! Jag som precis hade byggt upp min drömsjalgarderob i huvudet OCH kommit på hur jag ska finansiera den, den här måste jag ju bara ha!!!! Jag får vinna på lotto helt enkelt :D
Användarens profilbild
Av kronärtskocka
Jag som just insett att jag inte önskar mig något i födelsedagspresent, kan man med att önska sig en ny sjal? ( Vi har ju redan en regnbåge... ) Väldigt vacker! :heart:
Av sjaltokan
Alltså nu finns den att köpa en men jag kan inte bestämma mig för om jag tycker den är snygg eller inte :hellu:

Någon som vill köpa en 4,6 m av mig om jag beställer en :hide:
Användarens profilbild
Av kronärtskocka
thowida skrev:Alltså nu finns den att köpa en men jag kan inte bestämma mig för om jag tycker den är snygg eller inte :hellu:

Någon som vill köpa en 4,6 m av mig om jag beställer en :hide:
Anmäler mig som frivillig :wink:
Av sjaltokan
thowida skrev::floet2:
hoppas på snabb leverans 8)
:siishah:
den skickades i går så förhoppningvis kommer den kanske i början av nästa vecka :vågen:

Så håll hårt i plånböckerna jag kanske kommer sälja den :hide:
Användarens profilbild
Av kronärtskocka
(Jag som trodde att jag var på jakt efter en blå bambusjal...) Men istället väntar jag med spänning på vad du kommer att tycka, och hoppas att den hellre vill bo hos oss :wink: .
Av Clee
kronärtskocka skrev:(Jag som trodde att jag var på jakt efter en blå bambusjal...) Men istället väntar jag med spänning på vad du kommer att tycka, och hoppas att den hellre vill bo hos oss :wink: .
Hehe, och jag hoppas på att thowida vill byta lite. :twisted: :fnissa: Konstigt det där att jag så mycket hellre köper av någon här än köper nytt själv, även om det kostar på ett ungefär lika mycket. :hellu:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?