Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av puppan
Wohoo, jag är klar.
Sambon åkte med de två äldsta barnen till landet för att fira midsommar och jag var hemma med den bilhatande bäbisen. :wink:
Sneakpeak

Bild
Äntligen landat hemma efter ett par intensiva dagar på Kolmården. Ska försöka fixa in bilder på både det jag skickade till Bara_jag och det jag fick av CrazyMagpie under kvällen.

annelithor - Skickat - Fått
Bara_jag - Skickat - Fått
camsch - Skickat - Fått
CrazyMagpie - Skickat - Fått
Fina - Skickat - Fått
Fryle - Skickat - Fått
Karro54 - Skickat - Fått
Lee-nah -Skickat - Fått
little_me -Skickat - Fått
Lojse -Skickat - Fått
Lotti - Skickat - Fått
LumLumLum - Skickat - Fått
Maddemoa - Skickat - Fått
Moson - Skickat - Fått
puppan - Skickat - Fått
Rithelo - Skickat - Fått
scsi - Skickat - Fått
snuttelisa10 - Skickat - Fått
ToveLi - Skickat - Fått
Trulsamin - Skickat - Fått
Användarens profilbild
Av LumLumLum
Här kommer bilder på strandryggsäcken jag skickade till Bara_jag. Jag vet ju själv hur otroligt mycket prylar man kan släpa med sig till stranden när man har barn så jag valde att sy en rejäl ryggsäck. Dessutom sydde jag ett pocketfodral. Till ryggsöcken använde jag en gardin, ett påslakan, en fleecefilt samt diverse ringar från slaktade hästtäcken. Plus en resårsnodd och snörstopp som sambon slitit bort från en av sina fleecetröjor. Pocketfodralt är sydd av nytt tyg, men dock en stuvbit jag fick över när jag sydde en tygkasse till ett tidigare SB-byte.

Bild
Bild
Bild

Och så en bild på vad jag själv fick i bytet. En perfekt strandkasse och ett fodral av vaxduk, till alla grejer man vill ha med sig men vill skydda från väta. :D

Bild
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Lumlumlum - så bra att sakerna kom fram som de skulle - hoppas de kan komma till användning också! :tumup:

Väskan är sydd av ett par byxor och axelbanden är ett skräp på från en städrock/målarrock och tygerna till vimpel-dekoren är plockad ur lådan med stuvbitar. Vissa har varit saker tidigare, andra är urklippta ur småslamsor som blivit över från tidigare projekt.

Håll vätan ute/inne-påsen är väl egentligen inget regelrätt årebruk :oops: men iaf ett restprojekt då vaxduksbiten blev över när jag sydde madrassen till vårt egenbyggda återbruks skötbord, så det är ju återbruksrelaterat iaf. 8)
Idag fick jag ett fint sommarkit från puppan, verkligt snygga och användbara saker som ska invigas imorgon! Tack så mycket!

Själv har jag fortfarande bara färdigställt en av två planerade saker. :oops: Jag väljer den tveksamma utvägen att tolka det som att det räcker att jag skickar den 30 och inte att det ska vara framme då. :hide:

camsch - Skickat - Fått
Fina - Skickat - Fått
Fryle - Skickat - Fått
Karro54 - Skickat - Fått
Lee-nah -Skickat - Fått
Lojse -Skickat - Fått
Lotti - Skickat - Fått
Moson - Skickat - Fått
puppan - Skickat - Fått
Rithelo - Skickat - Fått
scsi - Skickat - Fått
ToveLi - Skickat - Fått
Jahapp, jag har skickat nu men helt glömt bort att fotografera det hela... Så det hoppas jag att min mottagare har lust att göra :)

camsch - Skickat - Fått
Fina - Skickat - Fått
Fryle - Skickat - Fått
Karro54 - Skickat - Fått
Lee-nah -Skickat - Fått
Lojse -Skickat - Fått
Lotti - Skickat - Fått
Moson - Skickat - Fått
puppan - Skickat - Fått
Rithelo - Skickat - Fått
scsi - Skickat - Fått
ToveLi - Skickat - Fått
Användarens profilbild
Av Fryle
Och jag är förresten urusel på det här med foto, så mina fådda och skickade alster får nog andra visa bilder på om det ska bli något. :oops:
Användarens profilbild
Av lotti
Hurra! :vågen: Idag fick jag en härlig badväska med tillhörande kylväska!(Är grymt impad över att ens ge sig på att försöka SY en kylväska!!! :shock: :vågen: )
Tack Camsch!!!! :heart:
I morgon är det badpremiär för oss och då ska väskan invigas....foto kommer!!
Användarens profilbild
Av little_me
Jag har en del kvar att göra på mitt projekt och jobbar fram till fredag och då har vi kalas. Mitt hopp står till att jag ska få till sytid på kvällstid! Finns en risk att min mottagare får vänta någon extra dag! :roll: :oops:
Användarens profilbild
Av karro54
little_me skrev:Jag har en del kvar att göra på mitt projekt och jobbar fram till fredag och då har vi kalas. Mitt hopp står till att jag ska få till sytid på kvällstid! Finns en risk att min mottagare får vänta någon extra dag! :roll: :oops:
Så är det här också, vi har inga kalas men vi har fått kasta om hela veckan för jag måste jobba hela veckan och maken måste till Sthlm på jobbintervju så det blir lite rörigt. Men på fredag går jag på semester och i helgen har jag sytid garanterat och tänker posta på söndag. Hoppas det är ok för min byteskompis. Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig...
Användarens profilbild
Av camsch
lotti skrev:Hurra! :vågen: Idag fick jag en härlig badväska med tillhörande kylväska!(Är grymt impad över att ens ge sig på att försöka SY en kylväska!!! :shock: :vågen: )
Tack Camsch!!!! :heart:
I morgon är det badpremiär för oss och då ska väskan invigas....foto kommer!!
Hmmmm :rodna: Tack!
Men jag har inte sytt kylväskan, bara klätt om en vi hade hemma och inte använde...

Hoppas det kommer till användning :)

Jag har tagit kort jag kan ladda upp i kväll också (när jag inte sitter på jobbet och smygsurfar)
Användarens profilbild
Av Bara_jag
Jag kommer oxå bli lite sen att få iväg mitt... symaskinen har krånglat massor och nålarna envisas med att gå av :hopmad:
Och både imorgon och på torsdag ska jag och barnen vara borta hela dagen :rodna: förlåt...
Men på fredag så... då är jag dessutom barnledig, så då ska det nog ordna sig.
Nä, nu ska jag åka och köpa fler nålar till min knäppa symaskin :evil:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Jag kommer också att bli sen tyvärr :cry:
4åringen har skadat foten och kan inte gå= behöver lyftas och bäras och hjälpas med ALLT. Tänk vad mycket en 4åring gör helt på egen hand egentligen.

Hoppas på att få vara hos mamma och pappa i början av nästa vecka och få lite avlastning. Då tar jag med symaskinen så jag hinner sy klart :tumup:
Användarens profilbild
Av puppan
Fryle: :lol: jag glömde att lägga i lappen.
Och fotade gjorde jag inte heller..
Det var iaf en dagiskasse, ett glasögonfodral och ett pocketbokfodral av ett gammalt påslakan och en frottéhandduk.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 26
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?