Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
hur lång e den egentligen då? det är diddy sin ofta e korta va=? tror ni att storajag kommer kunna knyta nått med den elleR? det borde jag väl kunna när jag kan få till en ryggsäck på 2.30 (då sitter ju joar MKT högt upp, knut under rumpan och vanlig ryggsäck, inte med kors fram....)vad tror ni jag kommer kunna knyta? i annat fall så kan man väl alltid göra ringsjal va? det är ju gränsfall att NÄSTAN kunna få två... men det går inte va? :twisted: hur lång är st. 4 ink. sneda ändar?
Användarens profilbild
Av mammahappy
Har ju precis sålt min didy katja stl4. Å mitt måttband är borta men mätte den med en linjal så det blev väl inte så exakt. En sida fick jag till 3,6m i alla fall.
Å jag kunde göra ryggsäck med den, höftkryss funkade oxå jättebra.
Jag är väl stl 44 ungefär. Tror nog att du kommer kunna få till några knytningar med en didy 3,7.
Å som sagt annars lär du väl kunna göra ringsjal av den. Om det räcker till 2 är kanske tveksamt. Men det går ju göra nåt annat skoj av resten i så fall! :lol:
Användarens profilbild
Av Panakeia
alternativt en mkt lång svans på den! :lol: (nej, två e nog omöjligt, man man inte skarvar...)
Användarens profilbild
Av mammahappy
Hihi ja en mycket lång svans kan du definitivt få! *S*
Ja jag har inte stenkoll på hur lång en ringsjal är ungefär. Men om det ska lyckas bli 2st så lär det väl typ inte bli nån svans alls knappt.
Är det på ebay du kollar efter en didy 3,6 eller? Vilken?
Användarens profilbild
Av Panakeia
japp, ebay, har lagt ett bud på "tom" den förra tom som gick blev billig, grejjen är att jag är itne ute efter att köpa den till skäligt pris, jag vill köpa den billigt och blir det inte det få det va! vi får väl se....råkar jag mot förmodan få den och den int känns okej så får jag väl sälja den igen...
Användarens profilbild
Av mojsan
.. tror nog att du kan knyta en val´nlig ryggsäck, men det blir nog knappt. Jag är lite nyfiken själv på hur kort stl 4 känns, men tror nog att jag inte skulle känna mig bekväm med mindre än stl 5.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?