Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
har jag hittat på gekås i tre färger.
om någon är nyfiken tog jag bild på dem (men har inte bilden tillgänglig just nu)

ett tips bara :-)
Senast redigerad av aspen den sön jun 19, 2011 17:12, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Majaå
annelie skrev:har jag hittat på gekås i tre färger.
om någon är nyfiken tog jag bild på dem (men har inte bilden tillgänglig just nu)

ett tips bara :-)
Jag är nyfiken! Kan man få se bild?
Användarens profilbild
Av aspen
mia82 skrev:Vad är det för skillnad på den och en vanlig midjeväska?
det är väl storleken på det stora facket som mer är anpassat till blöjor och flaskfacket med resår och liknande kan jag tänka, inte så stor, men funktionell ändring. (och priset ;-) )

jag köpte en liknande fast gjort för hundägare och däri låg en ihopfällbar matskål, ett smalt fack (visselpipa?) och ett litet fack lagom till en rulle bajspåsar. inte heller så stor skillnad, men genomtänkta.
Användarens profilbild
Av aspen
disavi skrev:Ååå, jag skulle vilja ha både skötväskan och hundväskan..
jag köpte den sista hundväskan, men jag vet att det är samma som fanns förra veckan på netto, om du har tur kan den finnas kvar där. 59 kostade den där :-)
Användarens profilbild
Av disavi
annelie skrev:
disavi skrev:Ååå, jag skulle vilja ha både skötväskan och hundväskan..
jag köpte den sista hundväskan, men jag vet att det är samma som fanns förra veckan på netto, om du har tur kan den finnas kvar där. 59 kostade den där :-)
jaha, undrar om någon bor i närheten av netto.. :floet2: för jag gör det tydligen inte.. :roll:
Användarens profilbild
Av Lovika
Har köpt en sådan på Gekås, är jättenöjd med den. Passar även att sätta på handtaget till sulkyn (har den till mellanstora barnet ibland) och då kan man sätta vattenflaskan på plats.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?