Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av karro54
Moson skrev:
Fryle skrev:Åh vilka härliga färger LumLumLum!
:iagree:
Ja, jättefina!
Användarens profilbild
Av little_me
Moson skrev:
Fryle skrev:Åh vilka härliga färger LumLumLum!
Bra med regn och dåligt väder.. Klippte till och sydda ca hälften idag, ska se om jag inte hinner lite mer nu ikväll! Och farmor skänkte sin alldeles perfekta gardin!! :heart:
Användarens profilbild
Av Moson
Jag har bara två trådar kvar att fästa. Funderar på att skicka med något mer, får se vad jag orkar och hinner.
Användarens profilbild
Av SCSI
Jag har kommit igång och snöat in fullkomligt - nu vill jag BARA sy såna grejer jag tänker skicka, för det var så rooooligt och blev så bra! Men jag gissar att jag kommer göra fler saker oxå, det brukar bli så när jag väl kommit igång. Ett örngott och resterna av ett gammalt lakan, och några stuvbitar från en gardin jag hade i min första lägenhet har fått sätta livet till än så länge.
Användarens profilbild
Av little_me
SCSI skrev:Jag har kommit igång och snöat in fullkomligt - nu vill jag BARA sy såna grejer jag tänker skicka, för det var så rooooligt och blev så bra! Men jag gissar att jag kommer göra fler saker oxå, det brukar bli så när jag väl kommit igång. Ett örngott och resterna av ett gammalt lakan, och några stuvbitar från en gardin jag hade i min första lägenhet har fått sätta livet till än så länge.
Samma här, så roligt! Nu vill jag sy en massa sånna här! :)
Här kommer listan. Bara att ändra när ni skickat och fått.

annelithor - Skickat - Fått
Bara_jag - Skickat - Fått
camsch - Skickat - Fått
CrazyMagpie - Skickat - Fått
Fina - Skickat - Fått
Fryle - Skickat - Fått
Karro54 - Skickat - Fått
Lee-nah -Skickat - Fått
little_me -Skickat - Fått
Lojse -Skickat - Fått
Lotti - Skickat - Fått
LumLumLum - Skickat - Fått
Maddemoa - Skickat - Fått
Moson - Skickat - Fått
puppan - Skickat - Fått
Rithelo - Skickat - Fått
scsi - Skickat - Fått
snuttelisa10 - Skickat - Fått
ToveLi - Skickat - Fått
Trulsamin - Skickat - Fått
Användarens profilbild
Av camsch
snuttelisa10 skrev:stressad jag blev nu då :oops: får nog sätta igång, ska be om symaskinstid i helgen :D
Det är min plan också...
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Tog chansen att ta fram symaskinen nu bäbisen sov en stund nu på morgonen och hann faktisk sy en av fyra "måste" sömmar... :lol:

Jag borde med andra ord få allt det nödvändiga klart nu under dagen, en liten söm åt gången - och vem vet, kke kan jag hinna få till lite pynt och lull lull också innan det är dags att skicka?! 8)
Användarens profilbild
Av Fina
Jag vill bara meddela att jag kommer förmodligen inte att kunna skicka mitt förrän till midsommar eller dagarna efter den helgen. :oops: Så hoppas inte att någon sitter och väntar och väntar just nu.
Användarens profilbild
Av Fryle
Fina skrev:Jag vill bara meddela att jag kommer förmodligen inte att kunna skicka mitt förrän till midsommar eller dagarna efter den helgen. :oops: Så hoppas inte att någon sitter och väntar och väntar just nu.
Men sista dagen är väl den 30?
Användarens profilbild
Av karro54
Fryle skrev:
Fina skrev:Jag vill bara meddela att jag kommer förmodligen inte att kunna skicka mitt förrän till midsommar eller dagarna efter den helgen. :oops: Så hoppas inte att någon sitter och väntar och väntar just nu.
Men sista dagen är väl den 30?
Japp sista dagen är den 30/6 så inte är du sen inte! :tumup:
Användarens profilbild
Av SCSI
esarina skrev:Jag smygläser den här tråden och måste säga att det är för lite bilder här! :this: ;)
kan ju inte gärna fota innan det är klart. :wink:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 26
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?