Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

jojjana skrev:jag skrattar här så tårarna rinner:-D
jag kom utifrån google och läste tråden, läste om den efter era kommentarer och tårarna sprutar :-D

själv var jag ute efter om jag ska tvätta gåsen innan jag använder den... bör jag det? Den är sprillans ny.
Det är nog ingen idé, vattnet kommer ändå bara att rinna av om du försöker. Bättre bevara ursprungsimpregneringen.
då stoppar jag in den i tvättmaskinen, vågar jag torktumla den på svag värme tro?
Eller ska den hängas? .. borde den inte bli gosigare efter torktumlaren.. tycker den är lite sträv nu, (trots namnet)
dolvis skrev:
jojjana skrev: själv var jag ute efter om jag ska tvätta gåsen innan jag använder den... bör jag det? Den är sprillans ny.
Det är nog ingen idé, vattnet kommer ändå bara att rinna av om du försöker.
"Som att hälla vatten på en gås" :Hahaa:
morgon skrev:
Fryle skrev:
dolvis skrev:
jojjana skrev: själv var jag ute efter om jag ska tvätta gåsen innan jag använder den... bör jag det? Den är sprillans ny.
Det är nog ingen idé, vattnet kommer ändå bara att rinna av om du försöker.
"Som att hälla vatten på en gås" :Hahaa:
:Hahaa:
Torka av den och gnugga den med citronhalvor var mitt förslag.
Alltså egentligen så ska ju en gås erbjudas fri tillgång till vatten, då kommer den sköta tvätt och återinfettning själv hur bra som helst, man behöver inte aktivt tvätta den. :)
jojjana skrev:sluta larva er :lol:

Nu är den i tvättmaskinen.
kan jag torktumla den på svag värme?
Jag tvättade min första gången i 30 grader och torkade den i torkskåp. Den blev mjuk och gosig trots att jag inte tumlade den.
katlabebin skrev:
jojjana skrev:sluta larva er :lol:

Nu är den i tvättmaskinen.
kan jag torktumla den på svag värme?
Jag tvättade min första gången i 30 grader och torkade den i torkskåp. Den blev mjuk och gosig trots att jag inte tumlade den.
Samma här, jag vågar inte tumla dem :-)

(kommer inte på ngt fyndigt som anspelar på djur :wink: )
Torkas lämpligare med hårfön än torktumling. Så slipper de bli yra som höns.
dolvis skrev:
jojjana skrev:jag skrattar här så tårarna rinner:-D
jag kom utifrån google och läste tråden, läste om den efter era kommentarer och tårarna sprutar :-D

själv var jag ute efter om jag ska tvätta gåsen innan jag använder den... bör jag det? Den är sprillans ny.
Det är nog ingen idé, vattnet kommer ändå bara att rinna av om du försöker. Bättre bevara ursprungsimpregneringen.
:Hahaa: :Hahaa: :Hahaa: :app:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?