- tis jun 14, 2011 10:34
Jag hade en av sambons gamla skjortor på mig under förlossningen, men när BM måste lägga dropp och ta lite prover så klippte hon av ärmarna, den skulle ändå slängas sen. Senare gav hon oss manschetterna från skjortan och tyckte att vi skulle brodera initialerna och födelsetiden på dem och spara dem som servettringar.
Jag tycker att idén var lite kul, så vi sparade manschetterna, men servettringar tror jag inte att det blir. De är ju liksom för stora. Nu ligger de här och jag kan inte slänga dem, men jag måste göra nåt av dem NU, annars blir de bara minnen i en låda.
Idéer? Jag har massor med gamla skjortor, så manschetter finns, om ni kommer på nåt man kan göra av flere manschetter.
Jag tycker att idén var lite kul, så vi sparade manschetterna, men servettringar tror jag inte att det blir. De är ju liksom för stora. Nu ligger de här och jag kan inte slänga dem, men jag måste göra nåt av dem NU, annars blir de bara minnen i en låda.
Idéer? Jag har massor med gamla skjortor, så manschetter finns, om ni kommer på nåt man kan göra av flere manschetter.

Kotten föddes 24mars 2011. Hon åker mest i en supertunn Pikku-ruu trikåsjal.