Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Enid
herilane skrev:
Enid skrev:Man måste ju ha Facebook för att kunna logga in/gå med :evil:
Jag loggar in med facebook men på inloggningssidan finns även rutor för "pinterest login", alltså användarnamn + lösen, så det borde gå att regga sig utan facebook också.
När man reggat sit kan man logga in utan Facebook eller Twitter men när man reggar sig måste man knyta sitt konto till något av dom två sociala nätverken :evil: .
Användarens profilbild
Av CAKirre
Enid skrev:
herilane skrev:
Enid skrev:Man måste ju ha Facebook för att kunna logga in/gå med :evil:
Jag loggar in med facebook men på inloggningssidan finns även rutor för "pinterest login", alltså användarnamn + lösen, så det borde gå att regga sig utan facebook också.
När man reggat sit kan man logga in utan Facebook eller Twitter men när man reggar sig måste man knyta sitt konto till något av dom två sociala nätverken :evil: .
Jag blir också irriterad. Jag läste om tipset här och provade ansöka om invite. Fick en nästan på en gång, men blev väldigt sur och besviken över att man måste ha ett FB, eller Twitterkonto för att kunna registrera sig! Fast sen upptäckte jag att jag iallafall kan titta på tipsen utan att vara medlem, de får klara sig utan mina tips bara... :twisted:
Användarens profilbild
Av Moson
Jag fattar inte riktigt det här med boards och när jag vill repinna något :hmm:
Varför kan jag inte välja något av de boards jag skapat?

Hur Hamnar de i de olika kategorierna?
Av FruFrid
Moson skrev:Jag fattar inte riktigt det här med boards och när jag vill repinna något :hmm:

På vilket vis kan du inte välja? När du klickar på repin så får du upp förslag på board men kan själv ändra i rullisten. Har något hamnat fel kan du klicka på Edit när du kollar på dina boards.
Användarens profilbild
Av Moson
FruFrid skrev:
Moson skrev:Jag fattar inte riktigt det här med boards och när jag vill repinna något :hmm:

På vilket vis kan du inte välja? När du klickar på repin så får du upp förslag på board men kan själv ändra i rullisten. Har något hamnat fel kan du klicka på Edit när du kollar på dina boards.
Det funkade när jag hade laddat om sidan :tumup:
Av Clee
Min hemsidelänk här går till min Pinterest, alltså samma användarnamn här som där. Är aktiv i perioder när jag inte mår dåligt av konsumtionshetsen, för tyvärr blir det mest saker jag vill ha som pinnas.
Av Jinxan
Jag är medlem där. Älskar den sidan, så praktiskt att bara Pinna en grej man vill hålla reda på
Användarens profilbild
Av Lojse
jag förlorade flera timmar där igår.. nu sitter jag och pinnar saker när jag "väntar" på att andra sidor ska laddas.. haha
Användarens profilbild
Av mattlo
Puffar upp den här tråden :dansar:
Jag har några invites, nån som inte har fått?
Användarens profilbild
Av tweed
mattlo skrev:Puffar upp den här tråden :dansar:
Jag har ansökt två ggr men inte fått någon, så jag tar gärna en. Brukar spara i evernote, men det har ballat ur :?
Användarens profilbild
Av mattlo
kvarnvik skrev:
mattlo skrev:Puffar upp den här tråden :dansar:
Jag har ansökt två ggr men inte fått någon, så jag tar gärna en. Brukar spara i evernote, men det har ballat ur :?
pma mailadress!
Användarens profilbild
Av tweed
Grr, måste regga mig via facebook och då uppgraderar det automatiskt till tidslinjen, jag som tänkte kolla hur länge det gick att hålla sig undan den :roll:
Användarens profilbild
Av tweed
kvarnvik skrev:Grr, måste regga mig via facebook och då uppgraderar det automatiskt till tidslinjen, jag som tänkte kolla hur länge det gick att hålla sig undan den :roll:
:twisted: jag gick runt det genom att regga mig via mitt oanvända twitterkonto 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?