Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Åh, så otroligt tacksam jag är att jag började tiiiidigt med mitt pyssel - för just, men pyttebäbis i huset blir ju lite och inget gjort här hemma.... :whut:

Nåväl, har en ändring och lite småfix kvar och det borde jag väl ändå hinna få klart på de veckor som är kvar... :roll:
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag skred till verket idag, men sydde ihop avigan med rätan när jag skulle samordna yttertyg, innertyg och ett blixtlås. :?
Användarens profilbild
Av Fryle
Fryle skrev:Jag skred till verket idag, men sydde ihop avigan med rätan när jag skulle samordna yttertyg, innertyg och ett blixtlås. :?
Nu har jag sprättat och sytt ihop rätt. Nu funderar jag över om jag ska packa och skicka genast, eller göra ett projekt till. Det jag har gjort är ju inte så stort.
Användarens profilbild
Av camsch
Jag har inte heller börjat än... men snart så :)
Är lite sån som person att när jag väl börjar går det snabbt men jag kan vara seg i starten...
Användarens profilbild
Av Bara_jag
camsch skrev:Jag har inte heller börjat än... men snart så :)
Är lite sån som person att när jag väl börjar går det snabbt men jag kan vara seg i starten...
Samma här
Användarens profilbild
Av little_me
Blev lite inspirerad så nu har jag hämtat symaskinen i stan, rotat fram material i skåp och lådor.. Hittade allt jag ville så det blir en äkta remake.. Har dessutom lyckats hitta det mest perfekta tyget till min mottagare på farmors vind, hoppas ni bara att hon vill bli av med sin gardin. Jag hat ev tänkt sy två grejer för jag har två idéer men det beror på hur lång tid det första tar! 8)
Användarens profilbild
Av Moson
Och jag har varit halvfärdig länge :roll: Måste ta tag i det snart.
Användarens profilbild
Av Fryle
Åh vilka härliga färger LumLumLum!
Användarens profilbild
Av Moson
Fryle skrev:Åh vilka härliga färger LumLumLum!
:iagree:
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 26
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?