Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SCSI
Behövde ett par luftiga byxor. Lekte med tanken på ett par omlottbyxor men orkade inte tänka ut ett mönster så jag gjorde ett par väl tilltagna muddbyxor istället, av en vikblöja som blivit lite väl trasig på ett hörn för att få fortsätta tjäna som blöja... =)

Joel ser ut som värsta old school-hiphoparen i dem, stackars barn. :roll:

Bild
Användarens profilbild
Av HannaGerda
Andelle skrev:Hellre Old School än New School. Tycker de ser ruskigt sköna ut, blir nog härligt svala i sommar.
wörd!

Tycker också dom vart fina och ffa ser dom JÄTTESKÖNA ut när det är varmt och klibbigt ute.
Användarens profilbild
Av SCSI
esarina skrev:Å, vilken bra idé! Måste vara superskönt i värmen!
Ja, jag hoppas på det. Jag tänkte först att tyget kanske är lite väl varmt, men å andra sidan har det ju schysst uppsugningsförmåga och det klibbar ju inte sådär otrevligt som en del tunna tyger gör mot huden. Jag ÄLSKAR rejält urtvättade vikisar, skulle vilja ha en i badlakanstorlek åt mig själv. :app:

Och de är helt klart luftiga så det räcker och blir över... :roll:
Användarens profilbild
Av Panakeia
bra idé!
Här körs det mycket utan byxor i värmen.
idag fick han hålla till godo med Hs tshirt. lite väl vid, men luftigt och bra. Får gå igenom lådorna igen och se vad jag har för t tröjor i lite mindre storlek, tre år va lite häftigt stort....
Användarens profilbild
Av SCSI
Panakeia skrev:bra idé!
Här körs det mycket utan byxor i värmen.
idag fick han hålla till godo med Hs tshirt. lite väl vid, men luftigt och bra. Får gå igenom lådorna igen och se vad jag har för t tröjor i lite mindre storlek, tre år va lite häftigt stort....
Ja, samma här - men ibland känns det bra med nåt som täcker benen.
Och just nu ligger alla stora tshirtar och tunikor i tvätten... måste göra en raid i källaren efter lite större storlekar sparade från storebror nån dag. I 68-74 har vi mest bodys.
Jag har en superfin tshirt i 104 som jag sydde smock i ryggen på för att den skulle sitta lite bättre. :tumup:
Av Rundabullar
De är ju underbara! :app:

Undrar om jag skulle kalra av att sy nåt liknande..? :hmm: Inne är hon utan byxor, men när man är ute och hon är i sjalen så vill man ju ha nåt som skyddar lite mot solen, även om jag försöker hålla mig i skuggan.

Hade en gång ett badlakan, som inte var blöjtyg, men tunt, tunt linnetyg. Torkade blixtsnabbt och var fantastiskt skön som sjal, sarong, täcke..tyvärr glömde jag den på ett klädstreck på ett vandringshem i Frankrike för många år sen. Saknar den än och har inte hittat nåt liknande. Kanske skulle sy en, helt enkelt.. :)

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?