Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av petwol
Ja, jag behöver hjälp med vilken typ av byxor jag ska sy till lilleman. Han kryper glatt och börjar resa sig upp så de behöver vara ganska rörliga. Muddbyxorna i velour känns liiiiite fel så här i värmen :roll:

De ska vara svala gärna skydda mot solen även om de helst inte ska vara helånga. (Tips på svala långbyxor mottages tacksamt också)

Till tjejen sydda jag massor av tights i ljusa färger och många i 3/4 modell. Men det känns lite fel även om han har väldigt många tights (för att jag inte fått tummen ur och sy nya av mer "killmodell" :oops: ).

Helst inte för komplicerat :hmm:
Användarens profilbild
Av tesoj
Linnebyxor har mina barn nu i värmen. De går ju att sy lite kortare om man vill också.
Användarens profilbild
Av puppan
Muddbyxor av ett gammalt påslakan?
Användarens profilbild
Av tesoj
Hittade lite bilder sedan sonen var liten på hans linnekläder som nu dottern har:
Bild
Bild
Bild

Blev visst någon tröja också :)
tesoj skrev:Hittade lite bilder sedan sonen var liten på hans linnekläder som nu dottern har:
Bild
Bild
Bild

Blev visst någon tröja också :)
:love: Så fina! Fick inspiration direkt, tråkigt att symaskinen och alla attrialjer är nere i källaren :(
Användarens profilbild
Av chicaboom
Jag har sytt shorts helt i tunn muddväv som jag är jättenöjd med. Ritade bara av ett par andra shorts och sydde efter dem, sen sydde jag en tightare bit mudd i midjan som på vanliga muddbyxor, och en mudd i slutet av varje ben strax under knäna, så att de liksom är lite puffiga. I.o.m. att de är så stretchiga är de ju supermjuka och bra att röra sig i.

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?