Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FrokenG
Det tog fyra månader innan jag klurade ut det och när en kompis visade hur man bar på höften med vävd så lossnade det. Ringsjalen är numera en het favorit! Bar lillan ut och in ur bilen och i skoaffären i helgen och slängde på mig den när jag och sonen gick och köpte pizza nu i kväll. Vilket visade sig va ett bra beslut eftersom att balansera pizza och jaga barn inte är en toppenkombo ;-)

Japanskt is da shit!

(ville bara dela med mig av min glädje!)
Ringsjalen är fantastisk! Helt ovärderlig när man åker bil och ska in i affärer eller när man vill laga mat och ha två händer fria. :D

Tycker nog att ringsjalen är lite undervärderad i sin enkelhet.
Av FrokenG
maltemalte skrev:Ringsjalen är fantastisk! Helt ovärderlig när man åker bil och ska in i affärer eller när man vill laga mat och ha två händer fria. :D

Håller med! Kanske att tom min sambo kommer att acceptera den :-D
Användarens profilbild
Av camsch
maltemalte skrev:Ringsjalen är fantastisk! Helt ovärderlig när man åker bil och ska in i affärer eller när man vill laga mat och ha två händer fria. :D

:iagree:
FrokenG skrev:Det tog fyra månader innan jag klurade ut det och när en kompis visade hur man bar på höften med vävd så lossnade det. Ringsjalen är numera en het favorit! Bar lillan ut och in ur bilen och i skoaffären i helgen och slängde på mig den när jag och sonen gick och köpte pizza nu i kväll. Vilket visade sig va ett bra beslut eftersom att balansera pizza och jaga barn inte är en toppenkombo ;-)

Japanskt is da shit!

(ville bara dela med mig av min glädje!)
:vågen: va kul! måste prova japanskt jag med! bär dock "vanligt" på höft med ringsjalen och gillar det!
Användarens profilbild
Av SCSI
Det tog ett tag för mig med - tills ungen var lite stadigare tror jag - innan jag fattade vitsen med ringsjal. Men nu älskar jag den (och japanskt rockar!)!
Sambon har inte blivit riktig kompis med den än, däremot, han tycker den skär in och har sig... :hmm:

En liten tolvårig tjej blev helfrälst i både min unge och sjal när jag hade Joel i ringsjalen i lekparken idag. Hon hade flera småsyskon, den yngsta under året, och tyckte det såg jättesmart ut, och att den var snygg (en rödfärgad Albert är det, och ja, den är rätt snygg tycker jag med 8) ). Med lite tur har hon kvar i bakhuvudet att det finns ringsjalar när hon själv får barn - jag tvivlar på att hon går hem och introducerar ett nytt sätt att bubba runt småsyskonen på. Men ändå. :tumup:
Av FrokenG
SCSI skrev:Det tog ett tag för mig med - tills ungen var lite stadigare tror jag - innan jag fattade vitsen med ringsjal. Men nu älskar jag den (och japanskt rockar!)!
Sambon har inte blivit riktig kompis med den än, däremot, han tycker den skär in och har sig... :hmm:

En liten tolvårig tjej blev helfrälst i både min unge och sjal när jag hade Joel i ringsjalen i lekparken idag. Hon hade flera småsyskon, den yngsta under året, och tyckte det såg jättesmart ut, och att den var snygg (en rödfärgad Albert är det, och ja, den är rätt snygg tycker jag med 8) ). Med lite tur har hon kvar i bakhuvudet att det finns ringsjalar när hon själv får barn - jag tvivlar på att hon går hem och introducerar ett nytt sätt att bubba runt småsyskonen på. Men ändå. :tumup:
Jag har ju en liten teori gällande vilket bärdon min sambo accepterar eller inte. Han gillar inte sjalar för det är för bohemskt att hålla på att knyta, men selen med spännen är ok. Han kanske skulle accepterat en Mei Hip utan problem. Håller dock tummen att han kan godkänna ringsjalen iaf :tumup:
Användarens profilbild
Av SCSI
Ah. Min karl bär vår 8kg-klump i trikåsjal fortfarande (den första vävda jag skaffade var för kort för honom) så det finns inget sånt motstånd här. Har just köpt en lååååång BB-slen åt honom. :tumup:
Användarens profilbild
Av HPe
Har lyckas "frälsa" 2 st (vad jag vet!) till ringsjalsbärning. Bara genom att gå förbi och se glad ut. Eller nåt.
Just smidigheten tilltalar (fast jag skulle själv inte bära längre sträckor).
Fantastiskt bra köp!! :D
Av FrokenG
SCSI skrev:Ah. Min karl bär vår 8kg-klump i trikåsjal fortfarande (den första vävda jag skaffade var för kort för honom) så det finns inget sånt motstånd här. Har just köpt en lååååång BB-slen åt honom. :tumup:
Grattis :vågen:
HPe skrev:
Har lyckas "frälsa" 2 st (vad jag vet!) till ringsjalsbärning. Bara genom att gå förbi och se glad ut. Eller nåt.
Just smidigheten tilltalar (fast jag skulle själv inte bära längre sträckor).
Fantastiskt bra köp!! :D
Smart! Det ska man nog göra :tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?