Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Min man har lyckats med konststycken att SLARVA BORT sin bärsjal :shock: :shock: :shock:

Eftersom han är större än mig så är mina sjalar för korta för honom.
(tack gode gud, dela sjalar med någon som slaaaarvar bort.... :roll: )

Efter att ha letat i några månader nu så tänkte jag att jag ska köpa en ny till honom i födelsedagspresent.
Därför vill jag inte bara be honom att testa andra sjalar för då avslöjar jag mig.

Jag tänkte beställa en rabatterad ellevill zara black till honom direkt från hemsidan, dock så är storlek 7 slut på rabatten den utan finns längst i storlek 6.

Tror ni det blir för kort för honom att använda till ryggknut? Jag tänker om han kan använda sig av de snedskurna ändarna också.
Jag vill heller inte köpa för lång eftersom han håller på och försöker gå ner i vikt och kanske "växer in" lagom i en 4,7? Och kan vara lite sisådär ändeknut tills dess?
Jag skulle tro att det räcker för honnom. Jag är 1,60 och väger 72 jag kan knyta en omsluten kryss och vira runt min midja två gånger om du vill så kan jag ta måtten imorgon
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?