Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sarah
Var på Barnmässan i dag och blev helt kär i Loomas nya elastiska långsjal (SINO??).
En sån blåsippa vill jag ha i Julklapp!!

Tänkte bara höra om någon provat den med barn i och hur den verkar.
Användarens profilbild
Av Mamin
Såg den också, den var jättefin. Ska till deras showroom nästa vecka med min gravida väninna så hon inhandlar säkert en. Själv så suktar jag efter en EC Eld eller Sol :wink:
Användarens profilbild
Av Kristina
Japp, jag knallade runt i den halva dagen och är hittills jättenöjd,den är väldig sval men det känns ändå som att den avlastar bra. Mer utvärdering kommer nog efter helgen, då har jag hunnit gå in de lite mer. :)
Användarens profilbild
Av marlene
Kristina skrev:Japp, jag knallade runt i den halva dagen och är hittills jättenöjd,den är väldig sval men det känns ändå som att den avlastar bra. Mer utvärdering kommer nog efter helgen, då har jag hunnit gå in de lite mer. :)
Åhh spännande
Användarens profilbild
Av Ester
Åh köpte du en!!!

Vlken färg och vad kostade den?
Användarens profilbild
Av sarah
Mässpriset var 580:- Annars tror jag den kostade 750:-
Den finns just nu i blåsippa, svart och röd. naturfärg kommer inom kort (om jag inte minns fel). Så småningom kommer den komma i ringofärgerna men det kunde tydligen dröja.

Tyget var SÅÅÅÅ mysigt!
Kristina du får inte glömma rapportera!!
Användarens profilbild
Av Kristina
Elin skrev:Åh köpte du en!!!

Vlken färg och vad kostade den?
Jag är nu stolt ägare till en RÖD Sino. :) Sarah har bra koll på priserna verkar det som.
Användarens profilbild
Av Ester
Fiiiint!!!!! :D

jag hörde att ni gjorde succé på visningen...imorgon är det våran tur :wink:
Användarens profilbild
Av Kristina
Ja gud visningen ja.. Jag var totalt bortvirrad och det kändes som att jag gjorde bort mig massor, hoppas alla kollade på nåt annat än mig.. :roll:
Användarens profilbild
Av Ester
näe - jag menar att ni var så supercoola och BRA! :D

blir svårt att leva upp till imorgon :shock:

men jag är inställd på att det blir en docka i sjalen och Alice gående bredvid mig :roll: så sprattlig som hon är och vägrar att bäras just nu....
Användarens profilbild
Av Helena
Hur bred är den? Har den avsmalnande ändar?
Användarens profilbild
Av Kristina
Helena skrev:Hur bred är den? Har den avsmalnande ändar?
Måtten vet jag inte, kan kolla när jag kommer hem, men den räcker till att täcka Frejas fötter och ända upp till nacken iaf jag tror den är lite bredare än hug-a-bub, men inte lika bred som Babu. Avsmalnande ändar har den.
Användarens profilbild
Av AnKa
Kristina skrev:Ja gud visningen ja.. Jag var totalt bortvirrad och det kändes som att jag gjorde bort mig massor, hoppas alla kollade på nåt annat än mig.. :roll:
Gör mig inte nervös nu.... Jag ska ju gå på sön och än så länge är jag stencool 8)
Elin skrev:men jag är inställd på att det blir en docka i sjalen och Alice gående bredvid mig Rolling Eyes så sprattlig som hon är och vägrar att bäras just nu....
Det finns klar risk att det blir så även för mig och Liv :) Tänkte muta med kex om det behövs :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Ester
pudt...det gick bra, men det blev jaga-alice-över-scenen-så-hon-inte-ramlar-av-eller river-ner-högtalarna...men det var roligt, Alice hade en docksjal på sig med en liten docka i....och miriel med man och barn v ar superavacerade och kom in med varsitt barn och olika bärsätt...sen växlade de barn och bärsätt påscen....tjusigt :D

Jag är också sugen på en sino...men jag väntar in de nya färgerna tror jag....det blev en ny ringo för min del...en skogssäv
Användarens profilbild
Av Anso
Jag har hört att den ska vara lite "stadigare" Sinon eftersom den inte är i 100% bomull utan även med modal (om jag nu inte är helt ute och cyklar) Då töjer den sig tydligen inte lika mycket.
En 5 meters sjal blir ju lätt bortåt en 6 meter när man har använt den ett tag..... :D
Jag har provat Sinon som hastigast med en Hanna runt 9 kg och tyckte att det gick riktigt bra.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?