Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ernamalin
Har en väninna som jag försökt lite lätt att få till å prova långsjal, ringsjal eller ergonomisk sele men argumenten för att det inte är något för henne eller hennes man är att hon har ont i ryggen och han har problem med en axel.

De bär ju lik förbaskat sin son så varför inte ta till något hjälpmedel???

Blir inte klok på dem :?
Användarens profilbild
Av bani
Ja, jag fattar inte heller. Möjligen har de någon idé om att han inte ska få "vänja" sig vid att bli buren, och om det är för lätt så blir det så? :hmm:
Av Emmiez
Man förstår nog inte hur bra det avlastar för ryggen att bära i sjal eller sele.

Jag blev förvånad när jag provade sjal, för barnet blev så mycket lättare inte alls lika tung och man fick inga konstiga vinklar på ryggen, och dessutom har man ju båda händerna lediga, perfekt enligt mig :-)
Användarens profilbild
Av fröken Ragnhild
Vet du inte att det är helt onödigt med en massa selar och tyger när barnen är så stora. H*n kan ju faktiskt gå själv! :shock:

Japp, det svaret fick jag när jag ifråga satte.
Puh! Vad göra?
Användarens profilbild
Av ernamalin
fröken Ragnhild skrev:Vet du inte att det är helt onödigt med en massa selar och tyger när barnen är så stora. H*n kan ju faktiskt gå själv! :shock:

Puh! Vad göra?
Ja, visst kan h*n gå men vad sjutton en unge på 1,5år orkar ju inte så länge och det är inte alltid läge för vagn. De bär ju jättemycket! men jag gillar skarpt argumentet att inte skaffa hjälpmedel pga ond rygg :lol:

Blir så trött...

Grattis till nytillskottet! den får du ha med dig nästa lördag, för du kommer den 6/10 va?
Användarens profilbild
Av fröken Ragnhild
6/10 :?:
Vad skall jag göra då?
Av Sia
fröken Ragnhild skrev:Vet du inte att det är helt onödigt med en massa selar och tyger när barnen är så stora. H*n kan ju faktiskt gå själv! :shock:
Puh! Vad göra?
Visst kan h*n gå själv, Men åt fel håll!!! och på tok för sakta när man har bråttom..... och vilken 1,5 åring vill/orkar gå långpromenader?

Jag blir bara matt :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?