Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Majaå
Fiffigt! Ska genast testa!
Användarens profilbild
Av Jennelii
Äntligen har jag ritat ett nytt mönster, gjorde det igår kväll medans jag väntade på mitt främmande!! Då ska jag bara sy oxå ;)
Användarens profilbild
Av Helene
Ska också ta och sätta mig vid symaskinen nån dag i helgen! Har en gammal jättemjuk jeanskjol som kanske kan bli muddisar till något (eller några) barn! (blir väl Olivia först eftersom det är så svårt att hitta fina kläder i strl 128)
Ska kika på de Yrväder sydde till mina tjejer (här och här)

Syr också fram och bak först och sen benen, dock inte med en söm eftersom jag är lat och aldrig nålar så jag syr från grenen och ner för varje ben.
Använder inget mönster heller utan tar bara ett par gamla byxor som passar bra och klipper efter dem (ritar inte ens av dem... fan vad slö jag är!). :lol:

Sydde ett par ullfrottémuddbyxor och ett par ullfrottévantar till Valter som han har i overallen nu när han börjat på dagis. SHIT vad svårt det är att sy i ullfrotté!! Jag måste ha en annan färg på tråden så jag ser var jag syr!
(men jag har fått beröm av fröknarna!) :tumup:

Nu har jag sytt en tröja också för första gången och den blev jättebra!! (förrutom halsmudden... det måste jag öva mer på! Men det är bara bak den blev ful och Olivia har långt hår så det syns inte!)
Användarens profilbild
Av Jennelii
Helene skrev:Ska också ta och sätta mig vid symaskinen nån dag i helgen! Har en gammal jättemjuk jeanskjol som kanske kan bli muddisar till något (eller några) barn! )
Jag sydde dom här till Linus när han var mindre av en mjuk jeanskjol med dom där knapparna mitt fram, ena sidan hade knappar och andra utan, dom var SÅ himla snygga på.

Bild
Användarens profilbild
Av Helene
Jennelii skrev:
Helene skrev:Ska också ta och sätta mig vid symaskinen nån dag i helgen! Har en gammal jättemjuk jeanskjol som kanske kan bli muddisar till något (eller några) barn! )
Jag sydde dom här till Linus när han var mindre av en mjuk jeanskjol med dom där knapparna mitt fram, ena sidan hade knappar och andra utan, dom var SÅ himla snygga på.

Bild
:tumup:
Användarens profilbild
Av milimina
hmmm undrar om jag kan få tummen ur o sy lite till junior... han är i desperat behov av byxor, växer som ogräs och vägrar allt annat än mjukbrallor. med det här mönstret kändes det ju superenkelt :lol:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag sydde om ett par gamla trasiga jeans till Linus, dom hade varit grannens unges som är 12 så jag förminskade, sydde av vid knäna där det var hål o bara gjorde en söm och satte mudd uppe o nere..

Bild

Och så sydde jag ett par svarta med mudd o bakfickor av ett par stora gamla jeans, bakfickorna sprättade jag loss o sydde dit igen =) Har dock inga bra bilder på dom..

Bild
Av Franneke
Tass
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 17
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?