Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av verre
jag har blivigt helt totalt vimsig sedan ett par veckor tillbaka..

jag har aldig någonsin tappat bort något, men nu på bara 2 veckor hat jag tappat..

en mössa på en buss (adrians)
adrians snutte igår
och nu idag har jag tappat bort hans NYA laban ytrrer byxor (hoppas de är på badet, annars vet jag inte)

hur kan jag ha blivigt sådanhär.. ingen koll alls... hoppas jag hottar snutten och byxorna, de är ju rätt dyra ändå...
Användarens profilbild
Av sacha42
oj, men det är lätt att vara virrig som mamma. MKt att hålla reda på :D

Håller tummarna att du hittar snutten och det andra du tappade :!:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Åh, det är väl jobbigt!

Har oxå mina perioder av vimsighet, för mig brukar det hänga ihop med hur mycket jag sover...

Tex. vi bor på en bilfri ö och har bilen på fastlandet, av någon anledning hade jag tagit hem bilbarnstolen men det kom jag inte ihåg förrän jag stod vid bilen och undrade var den var. Eller som nu för några veckor sedan när jag hade mens och inte kunde hitta tampongen, det visade sig att jag glömt sätta in en :oops:
Har även hittat yoghurten i tallrikskåpet, smutsigt glas i kylen och värst av allt, min helt nya (svindyra) buljongburk i soppåsen :(

:roll: :roll: :roll:
Användarens profilbild
Av verre
skönt att det inte bara är jag!!!

allt har blivigt så mycket bättre.. hittade snutte UNDER baksätet i bilen, hittade byxorna på ett café!! (som jag var hundra på att jag inte kunde glömmt dom på, men gick in och frågade, och visst låg de där!!!)

mössan är fortfarande borta, men jag hoppas jag ska få den tillbaka också...
Av Emmiez
verre skrev:skönt att det inte bara är jag!!!

allt har blivigt så mycket bättre.. hittade snutte UNDER baksätet i bilen, hittade byxorna på ett café!! (som jag var hundra på att jag inte kunde glömmt dom på, men gick in och frågade, och visst låg de där!!!)

mössan är fortfarande borta, men jag hoppas jag ska få den tillbaka också...
skönt att du hitta snutten o byxorna iallafall :-)

hoppas på att du hittar mössan också :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?