Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Moodymae
Skall införskaffa min första vävda sjal och då jag är tokig i färger så vill jag ha en färgstark sjal som kan funka i sommar utan att det blir för varmt.
Har tittar runt rätt mycket och läst en hel del jämförelser här på forumet men känner ändå att jag behöver lite mer hjälp av er som har koll på sjaldjungeln...
Som det ser ut nu så står det mellan en Easycare regnbåge en Girasol Earthy Rainbow.
Är det någon som vet hur tunna/svala de är att använda nu på sommaren?
För- och nackdelar med de båda?

Har ingen aning om vad jag kommer föredra för knytning men vad jag förstått så är 4.6 m standardmått?

Tack på förhand!
Av sjaltokan
earty rainbow kan vara svår att få tag på de gjordes bara i en begränsad upplaga.

Annars easycare är tunnare, stretchigare och med raka ändar.
Girasolen aningen tjockare lite flanellkänsla och med sneda ändar (ger mindre knut och ungefär 20 cm mer knytlängd)
Användarens profilbild
Av June
thowida skrev:earty rainbow kan vara svår att få tag på de gjordes bara i en begränsad upplaga.

Girasolen aningen tjockare lite flanellkänsla och med sneda ändar (ger mindre knut och ungefär 20 cm mer knytlängd)
Finns det fler earthy rainbow än de som säljs från wearababy?
Av sjaltokan
June skrev:
thowida skrev:earty rainbow kan vara svår att få tag på de gjordes bara i en begränsad upplaga.

Tror inte det :hmm:
Användarens profilbild
Av June
thowida skrev:
June skrev:

Tror inte det :hmm:
Men då är det ju inga problem att få tag i en ny, begagnat kan vara svårare. Jag håller hårt i min.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?