Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lojse
hjälp.. känner mig helt oinspirerad.. eller nej.. jag vill hitta på nått jätte kul, fint och praktiskt.. men kan bara inte komma på det där perfekta..*mutter*

EDIT:nu har jag surfat runt som en tok.. och jag tycker att jag har kommit på en jätte fiffig grej, absolut nödvändig enligt mig själv! :vågen:
Användarens profilbild
Av karro54
Nu är det klippt!!! Sneakpeak kanske kommer sen...
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag kommer på en massa trevliga idéer hela tiden, men har inte börjat med något än. Är strandtemat lite fritt, liksom mest åt sommar-och-sol-hållet? Eller måste det nödvändigtvis användas på stranden?

Vissa av mina idéer passar lika bra i hängmattan, på gräsmattan, i parken...
Användarens profilbild
Av Moson
Fryle skrev:Jag kommer på en massa trevliga idéer hela tiden, men har inte börjat med något än. Är strandtemat lite fritt, liksom mest åt sommar-och-sol-hållet? Eller måste det nödvändigtvis användas på stranden?

Jag har tolkat det ganska fritt får jag säga och för min del får det gärna passa på gräsmattan eller någon annastans för jag tycker inte så mycket om sand. :)
Användarens profilbild
Av Fryle
Moson skrev:
Fryle skrev:Jag kommer på en massa trevliga idéer hela tiden, men har inte börjat med något än. Är strandtemat lite fritt, liksom mest åt sommar-och-sol-hållet? Eller måste det nödvändigtvis användas på stranden?

Jag har tolkat det ganska fritt får jag säga och för min del får det gärna passa på gräsmattan eller någon annastans för jag tycker inte så mycket om sand. :)
Ja, jag började fundera över vad jag kunde sy som var uteslutande strandspecifikt, ett korkbälte, kanske? :hmm:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Fryle skrev:
Moson skrev:

Ja, jag började fundera över vad jag kunde sy som var uteslutande strandspecifikt, ett korkbälte, kanske? :hmm:
Jag har inte heller tänkt super-strand-specifikt utan mer sommar-utflykts stuket! :tumup:
Användarens profilbild
Av karro54
CrazyMagpie skrev:
Fryle skrev:
Moson skrev:

Jag har inte heller tänkt super-strand-specifikt utan mer sommar-utflykts stuket! :tumup:
Jag med! :tumup:
Det mesta man kan ha på stranden kan man även ha på utflykten.
Av Smultronbarn
Jag blir så nyfiken på att få se era fiffiga alster! :app:
Användarens profilbild
Av LumLumLum
Jag har börjat. :vågen: Det jag plockat fram ur mina gömmor, och börjat klippa och sy i är just nu en gardin, ett påslakan och en fleecefilt. Plus att jag rotat runt i min burk med spännen och grejer från slaktade hästtäcken. Ska bli kul och se om det här blir som jag tänkt mig. :tumup:
Användarens profilbild
Av karro54
Här har det slaktats jeans idag och syrrans överdrag till kökssoffan, stolsdynor och köksgardin. Hon hade nog hoppats att jag skulle remaka något till henne av det men det passar så bra. Fast det räcker nog till henne också... :wink:
Användarens profilbild
Av Lojse
jag har slaktat en gammal kavaj, ett par jeans kommer slaktas oxå.. sedan får jag se om jag hittar något annat kul oxå 8)
Användarens profilbild
Av Moson
Fick recis en jättebra idé men är inte säker på det här med klädstorlekar :hmm:
Vill ju inte ge bort något som inte passar.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag upptäckte att jag tagit på mig lite för mycket med lite olika projekt så jag hoppar av bytet. Har ordnat om det lite så att den som skulle skicka till mig fick den jag skulle skickat till.
Hoppas det blir ett bra byte och att man får lite idéer i vilket fall till något man inte visste man behövde. :)
Användarens profilbild
Av puppan
Jag har inte börjat än men har nästan tänkt klart. Ska bara inventera gömmorna och sedan sätta igång. :tumup:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 26

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?