Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har en virkad grej som jag vill sätta fast på ett tyg, som en applikation. Hur sätter jag fast det på bästa sätt?

Jag hade tänkt zigzaga runt kanten men räcker det? Om jag stryker på vlisofix syns det då, med tanke på att det är en del "hål" i den virkade grejjen?

:help:
Senast redigerad av Kajsabajsa den sön maj 29, 2011 08:51, redigerad totalt 1 gånger.
Vackert!
Åh vad fint!
Kan du inte visa en bild på hela plagget om man ber snällt. :wink: Är det en klänning?

Och det virkade, är det en grytlapp ursprungligen?
puppan skrev:Åh vad fint!
Kan du inte visa en bild på hela plagget om man ber snällt. :wink: Är det en klänning?

Jepp, en klänning till L blev det till slut.

Bild

Nope, det är nog en liten duk tror jag. Jag köpte den på Myrornas för en femma för länge sedan och hittade den nu när jag rotade efter saker att smycka klänningen med. Jag tycker den passar så bra i färgen till tygerna.
Kajsabajsa skrev:
puppan skrev:Åh vad fint!

Jepp, en klänning till L blev det till slut.

Bild

Nope, det är nog en liten duk tror jag. Jag köpte den på Myrornas för en femma för länge sedan och hittade den nu när jag rotade efter saker att smycka klänningen med. Jag tycker den passar så bra i färgen till tygerna.
Vilken underbar klänning :love:
Oj vad jag blev inspirerad nu :D

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?