Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
nån mer som minns hur det var när sjalar var nåt så väldans exotiskt att man kände sig som modigast i helaste världen när man vågade sig ut en kort tur ner till affären med sin lilla bebis i sjal innanför jackan...

när man knappt vågade knyta en sjal ute bland folk och när man trånande surfade utländska sidor på exotiska sjalar - när det enda man kunde köpa i sverige var BabyBundler,didymos, storchenweige - Ergo samt en och annan amazonas-sjal...

minns ni?

vilka tider.....

och vad mycket som hänt sen dess!!!! :shock:
Användarens profilbild
Av Ester
och jag kommer också ihåg att jag liksom sjalade lite "i smyg"

blev fruktansvärt nervös och genererad när sambon plötligt vräkte ur sig nåt om att vi hade sjal , inför andra nästan okända personer....HUR skulle jag förklara vad DET var?!?! :shock: 8) :roll:
Användarens profilbild
Av Eld77
Ack ja. Och vad jag beundrade alla er som kunde knyta ryggknyt ("det kommer jag aaaldrig att våga") och hade flera (!) sjalar och vågade bära ute bland folk. 8) Och hur jag övade framför babybodens knytbeskrivningar...
Användarens profilbild
Av Ester
jag vet inte HUR lång tid det tog för mig att ta mod till mig och beställa en inka...satt med fingret på köpeknappen så länge att jag fick kramp.....men den var ju så RANDIG!!!!!
Av Aelia
Jag såg tom några 2000, men vågade inte köpa, ite för att jag visste vart man köper heller, emn färger var helt fel för mig, värsta regnbåge färger, och röda och gula 8) HAHAHA och titta på mina sjalar nu :wink:
Användarens profilbild
Av miriel
Ja, det har hänt endel de sista åren! :lol: Nu är vi ju nästan vanliga. :wink:
Användarens profilbild
Av viola
Ha, ha vad roliga ni är!
Jag bor i en liten byhåla, är sjalnovis och känner just så - just nu! :-) Idag gick jag på premiärtur med sonen i sjalen och hämtade dottern på förskolan. Tyckte ALLA stirrade på mig. :-D
Användarens profilbild
Av Buscilla
Det var tider det :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
får man känna så än fast det bara var 2år sen man upptäckte sjalar?
Av Aelia
sacha42 skrev:får man känna så än fast det bara var 2år sen man upptäckte sjalar?
ok då :wink:
Användarens profilbild
Av Buscilla
sacha42 skrev:får man känna så än fast det bara var 2år sen man upptäckte sjalar?
Självklart, två år är ju dööööölänge :D .
Användarens profilbild
Av Linnea
jag hade ångest för att de var så sabla dyra, didymos och stork var typ de enda jag hittade :lol: tillslut hittade jag Ägirs hus och där hade/har de en fin linnesjal för en femhundring, perfa tänkte jag. Den var lång också, det var viktigt för sjalen skulle ju gå att knyta alla knyt och räcka hela bärperioden 8) jaja :wink:
Användarens profilbild
Av Måsen
Elin skrev:jag vet inte HUR lång tid det tog för mig att ta mod till mig och beställa en inka...satt med fingret på köpeknappen så länge att jag fick kramp.....men den var ju så RANDIG!!!!!
Min första var en naturfärgad Moby Wrap och sen blev det en naturvit Bebina. Man vill ju ha nåt som passar till allt liksom, och inte är för uppseendeväckande. Randigt, starka färger? Nej, ALDRIG! Så hippieaktigt!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?