Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

dolvis skrev:
Trulsamin skrev:Sen kan jag tycka att det är ganska vanligt att barnen skriker och verkar hemskt missnöjda med när man sätter dem i sjalen men det är ofta för att man krånglar med dem och om man bara ser till att få ner dem och börjar röra på sig och bebisen då blir nöjd så behöver man inte oroa sig så mkt över att den skriker just när man sätter i den...
Eller så fortsätter de skrika och spjärna tills de blir helt röda och hysteriska och slutar inte förrän man tar ut dem igen. :wink:
Nej men då tar man ju ur dem :lol: Jag skrev ju att det var bara om de lugnade sig så fort man slutar krångla och börjar röra sig :wink:
Vilken lättnad det är att höra det! För att jag hade väldigt dåligt samvete när jag fortsatt att ha henne i sjal trots att hon skrek i början. Jag trodde att hon "gav upp" bara men att det fortfarande var obehagligt för henne. Dock inte varje gång blir hon lugnare av att jag rör på mig, oftast fortsätter hon att protestera trots att jag går ut och tar en liten promenad med henne. Och då tar jag ut henne och hon blir lugn på en gång. Men om jag lyckas amma henne i sjalen, trots att det är väldigt krångligt för mig och inte så bekvämt för henne, brukar hon somna i den efteråt. Men än så länge känns det inte som att hon älskar att sitta i sjalen precis :(

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?