Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Trulsamin
Bara_jag skrev:Jag vet vad jag vill göra, men fick prestations ångest när jag såg att den jag ska skicka till syr jätttemycket :oops:
Jag är ju inte såååå duktig på att sy... :rodna:
Jag tror att vad du än gör så blir det jättebra!! Vi är alla med i bytet för att vi tycker det är roligt och spännande, inte för att vi vill ha proffsgjorda saker ;)
Användarens profilbild
Av Trulsamin
karro54 skrev:Ni som var med i förra årets sommarbyte, skulle ni tycka det vore trist att få en till väska? :roll:
Jag var med i väskbytet och skulle inte tycka att det var tråkigt att få en väska till, väskor kan man inte få för många av :vågen:
Användarens profilbild
Av Fryle
Trulsamin skrev:
karro54 skrev:Ni som var med i förra årets sommarbyte, skulle ni tycka det vore trist att få en till väska? :roll:
Jag var med i väskbytet och skulle inte tycka att det var tråkigt att få en väska till, väskor kan man inte få för många av :vågen:
Absolut! Jag kan också tänka mig en väska till, eller nåt annat praktiskt :D .
Användarens profilbild
Av LumLumLum
Jag har inte börjat än, men just precis som jag klickade på den här tråden idag fick jag en perfekt idé! Hoppas på en ledig dag den här veckan så jag kan genomföra den. :D
Användarens profilbild
Av karro54
Fryle skrev:
Trulsamin skrev:
Det var min grundtanke också: väskor kan man inte få för många av! Bi får se vad det blir har inte riktigt bestämt mig än...
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Fryle skrev:
Trulsamin skrev:
Håller med!
Användarens profilbild
Av camsch
Maddemoa skrev:
Fryle skrev:
Trulsamin skrev:
Håller med!
:iagree:
Har själv lite bekymmer med vad jag ska hitta på, men tänkte ta en tur till lite loppisar i helgen och hoppas på inspiration då...
annelithor - Här är vi både i skog/på strand/på picknick/på inomhusbad för jämnan. Gillar retro, naturfärger, orange. Har 2 töser 1 & 4 år, har hund och katter.
Bara_jag - Älskar starka färger och glada mönster, har två riktiga badbrudar på 2½ & 11. Äger en chinchilla.
camsch - Gillar alla färger utom brunt, orange, gult men är inte lika förtjust i blommiga mönster. Picknickar gärna och gör utflykter med två tjejer på 3 och 8 år. Är inte allergiker och vi hade hund fram tills för snart 6 månader sen.
CrazyMagpie - är inte på stranden så jätteofta, men gör gärna på utflykter på land. Gillar retro och glada, klara färger och mönster.
Fina - Har en katt hemma som inte får vara på mina tyger. Tjejjorna är 5 och snart 2. Gissar att det blir mer utflykt än bad (fast vi älskar att bada) Gillar glada färger, modernt som retro.
Fryle - Är aldrig på stranden, men ofta på friluftsbadet, sitter på land medans båda barnen badar
Karro54 - glada färger, gillar retro om det är glada färger. Gult, rosa, orange, röd, grön, blå, gillar helt enkelt färg.
Lee-nah Har katt. Använder mest naturliga produkter och tål inte riktigt sköljmedel och sånt med starka dofter. Gillar inte sand och föredrar gräs eller klippor om det ska vara vid havet. Är inte så badig. Gillar retro och gärna grönt. Föredrar stilrena grejer med funktion och roliga detaljer. Eller nåt =)
little_me Älskar stranden och picknick och sommarfika och bad och sol! :mrgreen:
Lojse Päls/parfymallergiker, gillar starka färger, har en 2åring och får bebis i sommar.
Lotti - Gillar färg, speciellt vårgrönt, rött och lila. Tycker inte om orange. Har tre tjejer, 3, 5 och 7 år gamla! Gillar strand och badliv men sitter helst under ett parasoll med en god bok! ;)
LumLumLum - Mamma till två tjejer, fem och tio år gamla. Vi älskar att bada och gillar färger. De allra flesta färger, gärna retro. Har två katter som emellanåt förvirrar sig in i syrummet.
Maddemoa - Pälsdjursallergiker, gillar starka färger, gillar inte att sola badar hellre, 3 barn.
Moson - Pälsdjursallergi i familjen, gillar de flesta färger men mest grönt och minst rosa.
puppan - är vääärldens största badkruka men har tre små vattendjur till barn och hänger gärna på stranden. Gillar klara och starka färger, gärna retro.
Rithelo - har katter & ääälskar stranden :mrgreen:
scsi - gillar att både bada och bara vara vid vatten, men helst i skugga och skogsbryn snarare än sand och sol. Gillar enkelt och stilrent snarare än rysch-pysch. Inget stort fan av primärfärger, annars tycker jag om färgglatt (och retro,för all del). Orange är en favorit.
snuttelisa10 - gillar o bada, gärna sandstrand. Inga djur hemma men på jobb (om man är väldigt allergisk)
ToveLi - gillar blått, väskor, manchester och havet. Är inte mycket för att sola men älskar att bada och simma. Har en tolvåring och en bebis. Läser mycket.
Trulsamin - Har katt och hund. Gillar mycket färg men inte turkos. Är mycket i skogen och badar lite grann.
zmurfan - allergiker, anti retro, har en förkärlek till blå, röda och gröna nyanser. Älskar att bada. Både i tunna, badkar och på stranden.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Nu har jag petat in två eftersläntrare i det här bytet.
Men nu är det definitivt stopp!

Nu kör vi igång och syr lite va?
Jag ska sätta mig någon dag och spåna idéer.
Har precis suttit och gjort 9 silverarmband med berlocker till barnens fröknar.
7 på Oscars förskola och 2 klasslärare till Linnea. Alla snarlika varandra, bara några små skillnader.
Användarens profilbild
Av karro54
Ojojoj! Fick en hel flyttlåda med kläder/lakarn/möbeltyger och jeans idag av min arbetskamrat! Nu har jag massa inspiration!!!
Användarens profilbild
Av Lee-nah
karro54 skrev:Ojojoj! Fick en hel flyttlåda med kläder/lakarn/möbeltyger och jeans idag av min arbetskamrat! Nu har jag massa inspiration!!!
Hm. Jeans. Det kanske skulle funka till det jag tänkt... =)
Av Smultronbarn
Är det för sent att anmäla sig?? (har inte hållt koll på SB de senaste veckorna och såg detta nu).

Jag vill gärna vara med om jag får plats! :wink: Fast nu inser jag att ni nog redan börjat sy... :oops: :hide:
Användarens profilbild
Av karro54
Fundilurar och har nu en riktigt bra idé! :vågen:
Senast redigerad av karro54 den lör maj 28, 2011 19:30, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av camsch
Varit på loppisrunda idag, och äntligen har jag lite inspiration!
Måste fundera lite till, bara....
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 26
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?