- sön maj 22, 2011 09:24
Det finns ju en myt om att svenskar är så inbundna och fega men det är folk som frågar mig om sjalen minst en gång i veckan. Det tycker jag är roligt.
och jag stirrar ju själv precis som kotten säger för att jag vill se vilken sjal och knut osv
Jag kommer att tänka på min kompis som jobbar som skådespelare på polishögskolan. Hon hade spelat en misshandlad missbrukartjej, glömde sminka av sig och gick hem genom umeås gator med blåtira och spräckt läpp. Hon märkte att alla stirrade och nu kommer det fina. Hon gick hela vägen hem och tänkte "oj vad snygg jag måste vara idag!"
Så borde man själv alltid tänka också

och jag stirrar ju själv precis som kotten säger för att jag vill se vilken sjal och knut osv
Jag kommer att tänka på min kompis som jobbar som skådespelare på polishögskolan. Hon hade spelat en misshandlad missbrukartjej, glömde sminka av sig och gick hem genom umeås gator med blåtira och spräckt läpp. Hon märkte att alla stirrade och nu kommer det fina. Hon gick hela vägen hem och tänkte "oj vad snygg jag måste vara idag!"

Så borde man själv alltid tänka också

FrokenG skrev:Jag och min sambo va good i stan idag med båda ungarna, lillan i sjal på magen. Sambon viskade till mig "märker du hur alla stirrar på dig". Ha ha! Man vänjer sig. Nu om jag märker att någon stirrar så brukar jag bara pussa på lillans huvud sådär mysigt.Så gör jag också

Svampp skrev:Rundabullar: Intressant kommentar. Fick du veta hur man skulle knyta istället? Jag är så varm av mig att alla tips för svalare bärande emottages tacksamt!