Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ToveLi
Jag måste vara en smula korkad :roll: , men jag begriper inte hur man gör för att förvara sjalarna så fint flätade som många av er har.
Någon som kan ge en övertydlig instruktion hur jag ska bära mig åt :mrgreen:
Användarens profilbild
Av ToveLi
Lee-nah skrev:
ToveLi skrev:Jag måste vara en smula korkad :roll: , men jag begriper inte hur man gör för att förvara sjalarna så fint flätade som många av er har.

Som att fingervirka... Fast större =)
http://www.youtube.com/watch?v=aXdxJ17vgWc
TACK! :heart:

För att vara första försöket blev det ju inte så tokigt :wink:

Bild
Användarens profilbild
Av Lee-nah
ToveLi skrev:
Lee-nah skrev:
ToveLi skrev:Jag måste vara en smula korkad :roll: , men jag begriper inte hur man gör för att förvara sjalarna så fint flätade som många av er har.

Som att fingervirka... Fast större =)
http://www.youtube.com/watch?v=aXdxJ17vgWc
TACK! :heart:

För att vara första försöket blev det ju inte så tokigt :wink:

Bild
Grejt!

Fin Ellevill =)
Användarens profilbild
Av Shpongle
En till fråga på ämnet:

Varför förvara på så sätt? Är det bättre för sjalen än att ligga ihopviken på en hylla, eller uppslängd lite slarvigt på tamburmajoren :-)
Eller är det bara för det är mer kompakt och smidigt.
Av Hell Cat
Shpongle skrev:En till fråga på ämnet:

Varför förvara på så sätt? Är det bättre för sjalen än att ligga ihopviken på en hylla, eller uppslängd lite slarvigt på tamburmajoren :-)
Sjalen blir mjuk av behandligen upplever jag det som iaf. Och så tycker jag det är snyggt och praktiskt :tumup:
Av sjaltokan
Shpongle skrev:En till fråga på ämnet:

Nu används ju troligen sjalen ganska frekvent, men ihopvikt kan det blir fula vikkanter på den om den inte används på länge.
Och jag är lite pedant så jag vill inte ha dom slarvigt slänga runt om i hela lägenheten.

Sen blir jag glad att att se mina sjalar upphängda :loving:
Av Clee
Jag förvarar mina ihopvikta, tycker det tar mindre plats men det blir ju så mycket tyg till slut att det inte blir någon skarp vikkant utan mer en böj. Men visst är det så att sjalen blir mjuk av själva flätningen men blir den också mjuk av att förvaras flätad?

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?