Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sulu
CosyTess skrev:
sulu skrev:
Hell Cat skrev:ja, det finns, nämligen Aldoria bambu soft. Finns att köpa via BabyDesign. Obs att jag inte alls har något med denna webshop att göra, jag råkar bara veta att de säljer den :tumup:
Har köpt en sån. Den är helt underbart gosig. Den lenaste sjal jag kännt på. Den har dock ingen panel om det var det du var ute efter.
Har även köpt en beg Lovey Duds, även den verkar underbar. Panelen ger nog lite extra stadga. Båda känns iaf tunna, svala, lena och gosiga.
Nu har ju inte min lilla sjalbebis kommit än, så jag har inte prövat dem i praktiken. :lol: Tror iaf att båda är ett bra köp inför sommaren!
Men du hinner ju prova innan jag får min bebbe så då får du lova att berätta hur den va!! :tumup:
Jag lovar! :tumup: Kan säga redan nu att LoveyDuds kanter oxå rullar sig. (ang din marimekko)
Användarens profilbild
Av CosyTess
sulu skrev:
Jag lovar! :tumup: Kan säga redan nu att LoveyDuds kanter oxå rullar sig. (ang din marimekko)
De låter ju inte så bra.... Men jag minns att inte störde mig alltför mycket på att kanterna rullade sig, med att de kunde bli lite obekvämt ibland...
ser fram emot fortsatt betygsättning!
Användarens profilbild
Av sulu
CosyTess skrev:
sulu skrev:
Hell Cat skrev:ja, det finns, nämligen Aldoria bambu soft. Finns att köpa via BabyDesign. Obs att jag inte alls har något med denna webshop att göra, jag råkar bara veta att de säljer den :tumup:
Har köpt en sån. Den är helt underbart gosig. Den lenaste sjal jag kännt på. Den har dock ingen panel om det var det du var ute efter.
Har även köpt en beg Lovey Duds, även den verkar underbar. Panelen ger nog lite extra stadga. Båda känns iaf tunna, svala, lena och gosiga.
Nu har ju inte min lilla sjalbebis kommit än, så jag har inte prövat dem i praktiken. :lol: Tror iaf att båda är ett bra köp inför sommaren!
Men du hinner ju prova innan jag får min bebbe så då får du lova att berätta hur den va!! :tumup:
Har äntligen fått bebissjala igen. Eftersom Aldoria bambu soften är så underbar har jag inte ens provat Lovey Dudsen än. Den är väldigt lättknuten, mjuk o len! Tyra sitter så bra och älskar den! :heart:
Användarens profilbild
Av CosyTess
sulu skrev: Har äntligen fått bebissjala igen. Eftersom Aldoria bambu soften är så underbar har jag inte ens provat Lovey Dudsen än. Den är väldigt lättknuten, mjuk o len! Tyra sitter så bra och älskar den! :heart:
Åh de låter ju alldeles underbart!! :heart:
Av Hell Cat
CosyTess skrev:
sulu skrev: Har äntligen fått bebissjala igen. Eftersom Aldoria bambu soften är så underbar har jag inte ens provat Lovey Dudsen än. Den är väldigt lättknuten, mjuk o len! Tyra sitter så bra och älskar den! :heart:
Åh de låter ju alldeles underbart!! :heart:
Ja :love: (nu vill jag också ha en sån men jag har ju redan 2 trikåsjalar :purskis:)
Användarens profilbild
Av CosyTess
Hell Cat skrev:
Ja :love: (nu vill jag också ha en sån men jag har ju redan 2 trikåsjalar :purskis:)
Ja men en ligger säkert alltid i tvätten, den andra råkar du låna ut till nån nyfiken granne... Så då behövs en reserv! :tumup:

Jag hittade en marimekko på Blocket... Men jag suktar ändå på en bambusjal! :D
Användarens profilbild
Av sulu
måste ju uppdatera igen :wink:

Lovey Dudsen är oxå alldeles underbar. Störs inte alls av att kanterna rullar sig lite eftesom den är så mjuk o tunn.
Den är snäppet stabilare än Aldorian, delvis tack vare panelen, men ändå väldigt lättknuten. Tyra sitter alltid superbra i den! :tumup: Sen är den ju otroligt fin oxå...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?