Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag håller på att lära mig att sy kläder och köpte också en overlock för inte så länge sedan. Den gör verkligen att det blir bra och går fort och smidigt. Funkar alldeles utmärkt till vävda tyger också :tumup:

Det är himla kul när det blir bra så jag övar på. Här är lite av det jag knåpat ihop.

Bild
Toppar till mig och L helt på fri hand utan mönster.
Bild
En kjol sydd av en rund duk.
Bild
Tunika. Också eget mönster.
Bild
En tunika ur den där franska tunikeboken.

Lycka till!
Kajsabajsa skrev:Jag håller på att lära mig att sy kläder och köpte också en overlock för inte så länge sedan. Den gör verkligen att det blir bra och går fort och smidigt. Funkar alldeles utmärkt till vävda tyger också :tumup:

Det är himla kul när det blir bra så jag övar på. Här är lite av det jag knåpat ihop.

Lycka till!
Vad fina! och vad bra med återanvändning
kvarnvik skrev:Om manvill sy trikåtoppar i basmodell så har Ottobre en bra mönstersamling som heter creative workshop som ska vara bra passform på. Det finns dam och barntidningar med mönster från Ottobre också, gamla nummer kan man beställa från neanobelle.se och på http://www.ottobredesign.com kan man gå in och titta på vad de gamla numren innehåller
Tack för tipset, ska kolla efter dom
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?