Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SCSI
Ganska länge har jag funderat på att sy en liten väska att ha blöjor + ombyte i, så att det enkelt går att lyfta över detsamma från en väska till en annan.

Det har stannat vid en tanke, så när jag hittade en för ändamålet lagom stor väska/påse på Myrorna slog jag helt enkelt till. Jag skulle kunna ta spännen och dragkedja och sy en liknande med snyggare tyg men det kommer antagligen inte att hända. Istället tryckte jag ett piffigt piktogram för att snygga till påsen lite.

... om nån månad när både kläder och blöjor är större kommer den vara urvuxen, men just nu rymmer den precis två blöjor, några våtservetter, en tröja, strumpbyxor och en haklapp = allt man kan behöva för ett par timmars utflykt!

Bild
Användarens profilbild
Av ZaZi
Kajsabajsa skrev:Vad praktiskt! Och otroligt snyggt tryck :tumup:
:iagree:
Användarens profilbild
Av SCSI
... och idag såg jag att det fanns en i turkost oxå. Mkt finare ju - men nu har jag ju redan en, det får räcka!
Dessutom blev det säkert snyggare med vitt tryck på den röda än vad det hade blivit mot turkost. *intalar mig*
Av Hell Cat
SCSI skrev:... och idag såg jag att det fanns en i turkost oxå. Mkt finare ju - men nu har jag ju redan en, det får räcka!
Dessutom blev det säkert snyggare med vitt tryck på den röda än vad det hade blivit mot turkost. *intalar mig*
Annars får du väldigt gärna göra en till mig :floet2: ;)
Användarens profilbild
Av SCSI
Hell Cat skrev:Annars får du väldigt gärna göra en till mig :floet2: ;)
Finns den kvar i slutet av veckan så kan jag köpa på mig den - åker bort några dagar imorgon...
(det fanns en liten hög med röda. Kanske ska köpa hela bunten och sälja här 8) )
Av Hell Cat
SCSI skrev:
Finns den kvar i slutet av veckan så kan jag köpa på mig den - åker bort några dagar imorgon...
(det fanns en liten hög med röda. Kanske ska köpa hela bunten och sälja här 8) )
:tumup: De skulle säkert gå åt ;)
Användarens profilbild
Av Lee-nah
SCSI skrev:
Ingen dum idé =)
Användarens profilbild
Av ToveLi
Hell Cat skrev:
SCSI skrev:... och idag såg jag att det fanns en i turkost oxå. Mkt finare ju - men nu har jag ju redan en, det får räcka!
Annars får du väldigt gärna göra en till mig :floet2: ;)
Å till mig :wink:

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?