Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är lite sugen på att köpa en, men vad är skillnaden på skrynklig & slät?
Finns det ens skrynkliga att köpa?
Ni som testat båda, vad tycker ni?
Jag har själv bara använt trikåsjal, så jag är helt vävsjalsnovis :?
Trevligt att du är sugen på en gauze. De är toppenhärliga! Och det säger jag inte enbart för att jag säljer dem utan också för jag använt dem själv innan jag började sälja och tycker det är suveräna till både små bebisar och större sjalbarn :tumup:

Just nu är det släta gauzesjalar som tillverkas hos Calin Bleu. Tidigare tillverkades även skrynkliga. Både släta och skrynkliga tillverkas av samma sorts tyg. Det är själva infärgningen som skiljer. Numera görs färgningen maskinellt och tyget slätas då ut under själva färgningsprocessen. Efter tvätt blir dock de nya gauzesjalarna lätt skrynkliga. Vill man ha de mer skrynkliga kan man med fördel tvinna tyget efter tvätt och innan sjalen torkar samt låta sjalen torka tvinnad. De nya gauzesjalarna kan dock inte motsvara de skrynkliga gauzesjalarna i skrynklighet. De skrynkliga gauzesjalarna färgades för hand. Då förekom det dock överskottsfärg som man fick skölja ur bärsjalen innan användning. Detta slipper man i och med den maskinella färgningen. De skrynkliga gauzesjalarna tillverkas som sagt inte längre utan där är det begagnatmarknaden som gäller. Vill du köpa nytt är det de släta gauzesjalarna som finns. Avlastningsmässigt är de släta och de skrynkliga gauzesjalarna likvärdiga och de är en smakfråga vilken av dem man tycker bäst om.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?