Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Maroschka
Jag har en trikåsjal, en marimekkosjal som jag tänkte försöka sälja men vill tvätta den innan, törs man tvätta dom i maskin? Jag ser framför mig hur den krymper ihop och går sönder :shock: Men dom kanske är tåligare än så.
Den är ju liksom inte smutsig utan några dräggelfläckar och så så en snabbtvätt på 30 grader borde ju räcka.
Men törs jag?
Av Enid
Bärsjalar ska gå att tvätta som vanliga kläder, de är ju gjorda att bära små bebisar som både bajsar och kräks på fel ställen regelbundet :wink: .
Användarens profilbild
Av HannaGerda
personligen när jag köper sjalar brukar jag tvätta dom själv när jag får hem dom och då är det bara onödigt slit att både säljare och köpare tvättar så du kanske kan vänta tills du sålt den och fråga den som köpt om de vill ha den tvättad eller tvätta själv?

Men jag kan intyga att det är inga problem att tvätta sjalar, dom tål det :)
Av sjaltokan
jag föredrar också att tvätta begagnade sjalar själv och sjalar tål många tvättar i både 40 och 60 grader :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?