Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av thulo
Har en ringsjal till korta lyft typ när vi går från bilen och in på dagis med storebror. Har en ringsjal nu men undrar hur en in the pocket baby är? är det lättare med en sån? Tänkte på själva isättandet?
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Jag har bara provat in the pocket baby snabbt i en butik, men jag tyckte att den var krångligare än mina ringsjalar. Kanske en bärpåse skulle kunna vara ett alternativ om du vill ha något där du slipper krångla med ringarna varje gång.
Av thulo
Lindiwe skrev:Jag har bara provat in the pocket baby snabbt i en butik, men jag tyckte att den var krångligare än mina ringsjalar. Kanske en bärpåse skulle kunna vara ett alternativ om du vill ha något där du slipper krångla med ringarna varje gång.
Det är inte det att det är krångligt. Eller jo lite är det för det "knorvar" sig vid ringarna själva tyget så det blir knas när jag drar åt därför tänkte jag kanske en In the pocket är lättare?
Av thulo
Eller finns det nån annan ringsjal som har ett kanske stadigare tyg som inte "knorvar" lika lätt vid ringarna? För när det blir så så blir det svårt att dra åt
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
thulo skrev:Eller finns det nån annan ringsjal som har ett kanske stadigare tyg som inte "knorvar" lika lätt vid ringarna? För när det blir så så blir det svårt att dra åt
Har bara haft hemsydda ringsjalar så när det kommer till vilka som finns att köpa färdiga och hur de är kan jag tyvärr inte bidra med så mycket, men ett tips (fast det kanske du redan har testat?) speciellt om du har en sjal som inte glider så lätt vid ringarna, är att du justerar iordning sjalen som du vill ha den i lugn och ro och sen inte lossar ngt vid ringarna utan lyfter i och ur barnet iaf på det sätt du skulle gjort om det vore en bärpåse för bara för att en ringsjal går att justera så behöver man ju inte göra det! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?