Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Moson skrev:Tack! Du behöver inte stressa! Det är inte sommar än...karro54 skrev:Sydde en klänning till Leia idag, jag blev rätt nöjd!Jättefin
Jag är ju usel på att skickaSnart, snart ska hon kunna få en hatt också.
SCSI skrev:Aha BBcode visste jag inte vad det var.Moson skrev:Nä, inte html, men BBcode - då får man med img-taggarna på köpet, och bilden blir länkad till flickr precis som de vill (och som man skriver på avtal om att man ska göra, när man öppnar ett konto - men det är ju aldrig nån som läser de där långa texterna ändå).SCSI skrev:Blev tvungen att kolla på flickr hur det funkar numera, de har ju tagit bort kodrutan från sidan där man ser alla storlekar.Fast det är väl inte htmlkod utan url man ska ha här? Eller är det samma?
Numera ligger koden under Share. Uppe till vänster finns lite facebook- och liknande ikoner, och till höger om dem en pil. Där finns Grab the HTML/BBCode - bara att kopiera och klistra direkt in här!![]()
Jag brukar gå till sidan med alla storlekar, välja storlek, högerklicka och välja kopiera bildwebbadress
Trulsamin skrev:Vvilken fin!
Jag har gjort en ooga booga t-shirt till Alissa
Jenny med Emiliten skrev:Jamen NU funkade det!Vilken fantastiskt snygg tunika och vad fint du i övrigt har på din blogg!(Jag gjorde precis likadant igår, trodde jag
)
Jenny med Emiliten skrev:Trulsamin och Karro 54: å vad söta!!!Wow! Så fin! Vad duktig du är!![]()
Moson: Tack för hjälpen, då testar jag här:
Front/side by Emiliten, on Flickr
White Blouse by Jenny by Emiliten, on Flickr
-- Jamen NU funkade det!(Jag gjorde precis likadant igår, trodde jag
)
karro54 skrev:Sydde en klänning till Leia idag, jag blev rätt nöjd!Fiiin!
Jenny med Emiliten skrev:Tack snälla! Jag har den på mig nu faktiskt och gillar den mycket. Jag kan verkligen rekommendera att sy vuxenkläder, det är urkul!Jag har så lite sytid att om jag väl syr vill jag helst att det är till mig själv, så jag inte lägger dyrbara stunder på något som de växer ut fortare än jag syr
Fryle skrev:Klok kvinna! Själv är jag inne på underkläder, de blir verkligen använda.Jenny med Emiliten skrev:Tack snälla! Jag har den på mig nu faktiskt och gillar den mycket. Jag kan verkligen rekommendera att sy vuxenkläder, det är urkul!Jag har så lite sytid att om jag väl syr vill jag helst att det är till mig själv, så jag inte lägger dyrbara stunder på något som de växer ut fortare än jag syr.
Nåja, lite till barnen händer det väl också att det blir.
semla skrev:Hej! Jag hoppar in här och passar på att visa mitt senaste alster:
Sybloggar här: Http://kwakwadesign.blogspot.com
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?