Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bara_jag
Bild
Användarens profilbild
Av Bara_jag
Bild
Användarens profilbild
Av Bara_jag
Bild

Här är "hela" påslakanet. Lite skrynkligt då det ligger i dotterns säng :loving:
Användarens profilbild
Av Trulsamin
mia82 skrev:Tassar och hoppas på bilder...
Bilder blir det garanterat men det får ta den tid det tar att få iordning allt...
Användarens profilbild
Av mia82
:tumup:
Trulsamin skrev:
mia82 skrev:Tassar och hoppas på bilder...
Bilder blir det garanterat men det får ta den tid det tar att få iordning allt...
Användarens profilbild
Av mattlo
:love: Vilken bra ide, det här måste jag tassa!
Användarens profilbild
Av aha
Kyltsi skrev:Kanske en fototapet från rusta?
Bild
Den försökte jag få ena sonen att vilja ha i sitt nya rum i vintras. Jag lyckades inte :roll:

Jag tycker den är jättehärlig!
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Jag har kommit en liiiiiten bit på vägen ;)

Bild

Fått in nya sängen, målat den vackert grön. Stor spindelkudde. Väggbonaden satt där sen innan...

Bordet ska bli grönt, vi har önskat oss stolar till det tills stora fyller 3 år.

Jag har köpt gardintyg men har inte bestämt mig vad som blir bäst. Köpte för lite tyg så antingen delar jag tyget på mitten och får två smala gardiner som precis täcker fönstret eller så behåller jag full bredd och syr på ett annat tyg för att förlänga varje del eller så kommer jag på ett annat alternativ som att göra en hissgardin av det. Eller så gör jag draperi att ha under sängen av det och har någonting annat vid fönstret...
Användarens profilbild
Av rithelo
Måla om taket, eller, lättare varianten, häfta upp tyg i taket.
I så fall hade jag valt sånt där genomskinligt blankt tyg i nån blågrön nyans och satt upp det lite böljande...

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?