Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av little_me
Haha, det är nästa samma som jag hittade fast ljusare grön! =) Blir perfekt med en sån ryamatt iaf! :tumup:
Användarens profilbild
Av Trulsamin
little_me skrev:Då passar det ju perfekt med murgröna! :tumup:

och nej, jag har inget att göra (alt så kan man kalla det tentaångest för jag borde läsa! :lol: )
Jag vet precis vad du menar ;)
Användarens profilbild
Av little_me
har hon en massa leksakstroll?
Annars kanske det går att hitta sånna där stora lyckotroll som man hade själv när man var liten på tradera el loppis för en liten slant! Dem borde få bo på nån fin hylla! :tumup:
Användarens profilbild
Av little_me
Du kan ju sy "stenkuddar" också och lägga under sängen om det ska vara lite myshörna där. :tumup:
Användarens profilbild
Av little_me
little_me skrev:Du kan ju sy "stenkuddar" också och lägga under sängen om det ska vara lite myshörna där. :tumup:
Färgar du själv med grå färg så kanske du medvetet kan få det lite flammigt och ojämnt så det ser ut som sten.. (tyget alltså)
Användarens profilbild
Av Trulsamin
little_me skrev:Du kan ju sy "stenkuddar" också och lägga under sängen om det ska vara lite myshörna där. :tumup:
Det kan man göra... Jag har dessutom massor av små kuddar, 20x20 cm som är zebrarandiga just nu. ganska platta... Dem hade man kunnat sy nya fodral till med...
Användarens profilbild
Av little_me
Kanske inte jättebilligt meterpris, jag vet inte eran budget för projektet.. men det är mkt billigare än fototapet och du kan ta ner det om ni skulle flytta.. eller sälja om du ledsnar på det och få igen pengarna.
http://www.berghfabrics.se/default.aspx?page=prislista

Du kan alltså beställa eget tyg med det tryck du vill ha.. jag tänker att ni väljer nån fin john bauer med troll i skogen.. sen spänner ni upp tyget på en vägg istället som fototapet! :tumup:
Användarens profilbild
Av little_me
Trulsamin skrev:
Det kan man göra... Jag har dessutom massor av små kuddar, 20x20 cm som är zebrarandiga just nu. ganska platta... Dem hade man kunnat sy nya fodral till med...
Återvinning! :app:
Användarens profilbild
Av Trulsamin
little_me skrev:Kanske inte jättebilligt meterpris, jag vet inte eran budget för projektet.. men det är mkt billigare än fototapet och du kan ta ner det om ni skulle flytta.. eller sälja om du ledsnar på det och få igen pengarna.

Du kan alltså beställa eget tyg med det tryck du vill ha.. jag tänker att ni väljer nån fin john bauer med troll i skogen.. sen spänner ni upp tyget på en vägg istället som fototapet! :tumup:
Wow :love:
Användarens profilbild
Av Bara_jag
Det fanns för ett par år sedan ett påslakanset på IKEA som var som en trollskog. Jag bara älskar det :heart:
Tyvärr så vill jag inte sälja/ge bort mitt :roll: men jag kan visa en bild på det imorgon så kan du efterlysa det.
Det hade passat perfekt i ett sånt rum.
Användarens profilbild
Av Bara_jag
Trulsamin skrev:
little_me skrev:Kanske inte jättebilligt meterpris, jag vet inte eran budget för projektet.. men det är mkt billigare än fototapet och du kan ta ner det om ni skulle flytta.. eller sälja om du ledsnar på det och få igen pengarna.

Vet inte om det går att göra så med tanke på copyright... tyvärr
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Bara_jag skrev:Det fanns för ett par år sedan ett påslakanset på IKEA som var som en trollskog. Jag bara älskar det :heart:
Tyvärr så vill jag inte sälja/ge bort mitt :roll: men jag kan visa en bild på det imorgon så kan du efterlysa det.
Det hade passat perfekt i ett sånt rum.
jättegärna :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Bara_jag skrev:
Trulsamin skrev:

Vet inte om det går att göra så med tanke på copyright... tyvärr
Man kan köpa textilfärg och ragga upp någon som är asbra på att måla kanske :rodna:

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?