Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vi gjorde väl upp ett månadsschema för bytena i höst i denna tråd http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... p&start=15 och enligt den är det dags för GRYTLAPPAR att knåpas ihop och byta hem.

Jag kan åta mig att organisera bytandet denna gång.

Du som är intresserad av att vara med - skicka ett PM till mig med namn och adress senast onsdag den 3/10 så ser jag till att sammanställa en bytes-lista och PM:a ut era bytes-personer.

Senaste skickdag - sista oktober, men vill man skicka tidigare är det ok!
(hellre lite tidigare än att den råkar bli bortglömd... )

Vi kör på helt fritt skapande, att givaren har fria händer att utforma sina 2 GRYTLAPPAR på bästa sätt, men speciella önskningar om färg efter kökets kulör kan skrivas (även om det inte garanteras om det slår in)

Bara att börja klura och pyssla....
Senast redigerad av binaem den mån sep 24, 2007 19:57, redigerad totalt 3 gång.
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag är med!

Men jag vill tillägga att det för mig är viktigt att det handlar om användbara grytlappar = generösa mått och praktiska material, oavsett teknik. Hos mina föräldrar ligger det i ett skåp minst tre dussin oanvända prydnadsgrytlappar, fådda i present.

Det jag behöver nu är ett par som går att använda som grytlappar!
Användarens profilbild
Av Elina
spammar tråder :oops:

Ska man inte göra TVÅ grytlappar, man har inte sååå stor användning av en ensam en... :hmm:
Användarens profilbild
Av Fryle
Elina skrev:Ska man inte göra TVÅ grytlappar, man har inte sååå stor användning av en ensam en... :hmm:
Just precis!
Användarens profilbild
Av Totte
Jag anmäler mig också :hello: (nu gäller det bara att hitta favvo-mönstret djupt i en låda någonstans...)
Elina skrev:
Birka27 skrev:Vi kör på helt fritt skapande, att givaren har fria händer att utforma sin nåldyna på bästa sätt, men speciella önskningar om färg efter kökets kulör kan skrivas (även om det inte garanteras om det slår in)
:lol:
:D :oops: :D
Användarens profilbild
Av binaem
Fryle skrev:
Elina skrev:Ska man inte göra TVÅ grytlappar, man har inte sååå stor användning av en ensam en... :hmm:
Just precis!
Jo det är förståss ...
Birka27 skrev:
Elina skrev:
Birka27 skrev:Vi kör på helt fritt skapande, att givaren har fria händer att utforma sin nåldyna på bästa sätt, men speciella önskningar om färg efter kökets kulör kan skrivas (även om det inte garanteras om det slår in)
:lol:
:D :oops: :D
:heart: :heart:
Användarens profilbild
Av trollmamma
Jag vill gärna vara med måste man sticka eller kan man virka eller nått???
Användarens profilbild
Av Fryle
trollmamma skrev:Jag vill gärna vara med måste man sticka eller kan man virka eller nått???
I TS står det ju fritt skapande, så det är väl upp till en fantasi hur man kan göra ett par fina och användbara grytlappar. Sticka, virka, sy, kroka, väva, nålbinda...
Användarens profilbild
Av Humle
Gör man två grytlappar till samma person eller får man från två olika?
Användarens profilbild
Av linafelicia
Fryle skrev:Jag är med!

Men jag vill tillägga att det för mig är viktigt att det handlar om användbara grytlappar = generösa mått och praktiska material, oavsett teknik. Hos mina föräldrar ligger det i ett skåp minst tre dussin oanvända prydnadsgrytlappar, fådda i present.

Det jag behöver nu är ett par som går att använda som grytlappar!
Jag vill också vara med och vill presis som Fryle att det helst ska vara rejäla grytlappar, inga små prydnadssaker. :lol:
Användarens profilbild
Av binaem
Humle skrev:Gör man två grytlappar till samma person eller får man från två olika?
Två (eller något som kan täcka båda händerna i vart fall så man får ut formen ut ugnen) från samma person
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?