Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Alltså jag har en idé som jag tänker genomföra men jag har aldrig gjort nåt liknande förut så jag slänger ut frågan här och hoppas på att någon av er alla här vet mer än jag :D

Jag har köpt en hel hög med såna här blad på Tradera :love: :heart: :love: :loving:
Bild

...och jag tänkte tapetsera med dem som en fondvägg. Inte klippa ut blommorna utan lägga dom typ kant i kant och klistra fast. Väggen sitter i ett kök och kommer nog att få stå ut med lite hårda tag (inte vatten direkt men små barn med smutsiga fingrar typ :D ).

Vad tror ni, kan jag klistra med vanligt tapetlim? Eller bör jag köpa något annat? Decoupagelim kanske? Fast det lär ju gå åt mängder med sånt till en väg på 2x2,5 m...

Vad tror ni?
Jag skulle satsa på vanligt tapetklister. Kanske att du kan lacka efteråt om du vill ha en tåligare yta.
Kanske alldeles för sent svar, men i alla fall:
Jag har gjort precis det där. Klippte ur bilder ur faktaböcker och tapetserade en vägg i vardagsrummet. Jag tog vanligt tapetklister, och det funkade jättebra.
Det jag märkte var att pappret behöver vara av den lite styvare typen för att det inte ska vätska igenom för mycket.
Klarlack utanpå sen är en bra idé om du ska ha väggen i köket!

Lycka till, om du nu inte redan är klar vill säga!
Jag klistrade upp dom med tapetklister. Klister på väggen först, och sen ett lager ovanpå pappen också. Sen köpte jag panellack och lackade på (enligt råd på lokala färgbutiken). Det blev fint :D

Dåliga bilder i alldeles för mörk belysning, men ändå! (och så har inte klistret torkat riktigt än och det syns på bild 2).

Bild
Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?