Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

thowida skrev:
fjällrävsmamma skrev:
Bebile74 skrev:mimmis krinklade och bambo sjalarna från ellevill praesley :tumup:
hmmm.... Ellevill bambu kanske man skall ta en titt på!

En Mimmis, är det inte typ samma tyg som Calin Bleus gauze sjalar?
jo.. :lol:

:D Ja det är en gås också men jag uplever mimmis annorlunda än gauzen vet inte varför gauzen känns mer tättare vävd och mimmis är mera luftigare annorlunda känns mera stadigare kanske någan som kan förklara :hmm:

De senaste dagarna har jag andvänt mina bambo sjalar från ellevill och vi har inte svettats en enda gång (än).

Sen finns det ella roo sjalar ska kanshe testa den idag och jämföra med bambon
Jag fyndade en Baby Bali Breeze som jag är riktigt nöjd med. Trots att den är mörk (brun) är den svalare än min vävda och MYCKET svalare än en trikå. Avlastar mindre än min BBslen, typ som ett mellanting mellan trikå och vävd. men å andra sidan är den betydligt enklare att knyta och det blir mindre tyg än min vävda :tumup:
Jag gillar min Ellevill Karma som är tunnare än Zaran. Den är glest vävd och ganska stretchig men avlastar jättebra, inga problem att bära 12,5 kilo i :)
Annars är min nya favvo att bära i Kanga men det kanske blir lite svårt om det är lillasyster som ska åka, S däremot skulle du kunna bära så.
fjällrävsmamma skrev:
Moson skrev:Jag gillar min Ellevill Karma som är tunnare än Zaran. Den är glest vävd och ganska stretchig men avlastar jättebra, inga problem att bära 12,5 kilo i :)
Annars är min nya favvo att bära i Kanga men det kanske blir lite svårt om det är lillasyster som ska åka, S däremot skulle du kunna bära så.
vad är Kanga?

jag har precis fått hem min karma :loving: underbar verker den :vågen:
Det är en afrikansk kort bärsjal som man knyter som torso.
Grattis förresten :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?