Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Julia
Vi har en Patapum som vi köpte för flera år sedan, men nu har vi tvillingar på 10 månader och behöver en bärsele till. Vi kommer att bära ett barn var speciellt i sommar.

Vi vill gärna ha en så enkel och avskalad som möjligt, så som jag tycker att patapum ser ut (i alla fall då, har inte hängt med i utvecklingen)
Den får gärna vara billig också :)
Användarens profilbild
Av emelie
:rodna: Ergo eller beco 4th, enfärgade skulle jag säga.
Jag gillar ergo bättre för den räcker fler år än becon tycker jag.

De är överkomliga begagnade.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Julia skrev:Vart kan jag köpa dom någonstans?
Du skriver att bärselen gärna får vara billig. Patapum som du nämner att ni redan har en, är en av de mest prisvärda bärselarna, så trivs ni med den är det ju ett toppenalternativ att komplettera med ytterligare en Patapum.
Andra bärselar som du fått tips om...
Beco 4th generation säljs inte längre i butikerna, så den får du leta efter second hand om du vill ha den.
ERGObaby hittar du hos många av återförsäljarna. Vill du ha en mer avskalad modell av ERGO skulle jag vilja tipsa om att titta närmare på ERGObaby Carrier Sport.

Här finns en sammanställning/jämförande tabell över många av de bärselar som finns att välja medan: http://www.mammabarn.se/getpage.asp?do=98 Hoppas den kan vara till hjälp när du ska välja bärsele.
Av Kyltsi
Connecta är väldigt en väldigt enkel och billig sele. Tar inte mycket plats att ha med sig när man inte bär heller.
Midjebandet är inte vadderat på den, men det finns ryggsupportbälte att köpa till för en billig peng om man känner att man har behov av det.
Hur bärkomforten i den är i längre stunder kan jag inte själv säga än, då jag inte haft vår connecta mer än en dag än så länge.
Men min väninna som har haft sin connecta i ett par år, är nöjd med sin sele.

Annars är jag väldigt förtjust i vår manduca, men har inte hunnit använda den heller några längre stunder då vi haft den lika länge som connectan.

Maken föredrar vår Beco Butterfly II, mest för att det är den han vant sig vid att använda. Själv gillar jag inte den alls.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?